Gå til innhold

Hva har deres barn på seg om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har ullstrømpebukse og -body under pysjen, er det for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer helt ann på det....alle er forskjellige.

Gutten vår har kun en pysj og sokker,er mer enn nok selv om han ofte ligger uten dyne

Skrevet

Her sover han i nattpysj, og en tynn safe under dyna. Har på en kortarmet body om det er skikkelig kaldt, men det er vi ikke så bortskjemte med her på disse kanter

Skrevet

Han sover med vanlig pysj og sokker hele året...har varmekabler så varierer med varmen på rommet..han sover oppå dyna men er aldri kald!

Spørs jo hvor kaldt det er på rommet og om hun er frysen av seg da...men høres kanskje mye ut med ullstrømpebukse og body under pysjen...

Skrevet

han sover i ullstillongs og ulltrøye. og sokker. bor i et gammelt hus som ikke er skikkelig isolert. har lovet min mor at om det er under 5 grader på soverommet når vi skal sove, skal vi komme ned til henne. Foreløpig har vi "kun" kommet ned i 9 grader.

Skrevet

Nå når det ikke er kuldegrader sover hun i langermet body, pysj, et par tynne sokker og tynne ullsokker over de.

Skrevet

synes det høres mye ut med ullstilongs under nattdrakt. mi har nå på seg body og sokker. vinduet står open og det ligger på ca 0 ute

Skrevet

syns det hørtes mye ut jeg da, men unger er forskjellige... jenta mi har på bomullspysj. ikke sokker. fordi jeg selv syns det er best og sover uten sokker- uten noe som strammer noe sted, ligger på saueskinn og har dundyne over seg. sover med vinduet oppe dersom det ikke er veldig mange minus ute, og har ellers ikke ovn på rommet. hun er alltid god og varm under dyna...

Skrevet

Guro har på seg pysj og ullsokker, og bleie såklart ;)

Har ovnen der inne på 16-17 grader, hun er alltid god og varm.

Skrevet

Han ligger i pysj og noen ganger tynne sokker. Ligger i pose siden han klatrer over senga. Har dyne over beina og vinduet på gløtt.

Skrevet

Hun sover i bomullspysj uten ben. Hun liker ikke å ha dyne på så hun sover kun i den. Tar på henne et fleece teppe når vi legger oss, men det forsvinner fort av. Men hun er utrolig nok aldri kald.

Skrevet

Hun ligger på saueskinn.

Skrevet

Ullbody, ullstrømpebukse, ullpysj, ullgenser og ullbukse. Og ingen dyne. Prøver vi med det så våkner hun. Derfor er hun heller godt kledd :)

Skrevet

Pysj uten føtter , akkurat som seb ;)

Skrevet

ullbody,pysj,sokker,pose og dyne

Skrevet

Ullpysj (Janus - prinsesseull) uten bein, oppå lammeskinn, under ei dyne fyllt med ull :-)

Hun holder seg passe varm, og regulerer det litt selv med hvor langt innunder dyna hun ligger.

Til sommeren mens det er alt for varmt for dyne og alt det styret der kommer hun til å ligge i bare bleia med et teppe (i råsilke) inni dynetrekket over seg :-) Gjorde det i fjor sommer, og det fungerte kjempe bra!

Skrevet

Hun har body, nattpose og dyne, og vinduet åpent. Om hun ikke bruker posen, har hun ullpysjamas og sokker.

Skrevet

Tassen her blir veldig varm, så nå som det ikke er minusgrader ute lenger måtte vi bytte fra bomullspysj til langermet body. Han sover i babysafe-pose, så han sparker aldri av seg dyna. Er kjempegod og varm, av og til litt svett selv bare med body.

Skrevet

Det spørs helt hvor kaldt det er i rommet og om gullet ligger over eller under dyna. Lillegutt sover alltid oppå dyna så på de kaldeste nettene har han hatt body under ullpysjen og sokker, men nå holder det med ullbody og ullongs uten sokker. Går vel snart over til bomullspysj tenker jeg;)

Skrevet

Ullbody, ullpysj og sokker. Selv om hun har 21 grader på rommet, så sover hun veldig urolig om hun har på seg mindre.

Skrevet

Jenta mi på 16 mnd har ullbody, ullstrømpebukse, ullsokker og bomullspysj. Hun legger seg stort sett alltid oppå dyna, så hun hadde sikkert ikke trengt så mye. Men jeg vet ikke om hun ville ha lagt seg oppå dyna uansett, og jeg orker ikke at hun våkner om natta av at hun fryser heller. Jeg prøvde en natt uten strømpebukse, men da syntes jeg hun virket kald på beina.

Nå sover hun stort sett hele natta, og er ikke svett og klam når hun våkner, men virker passe varm, så da er det sikkert greit, tenker jeg...

I sommer brukte hun bare bomullsbody under pysjen og bomullssokker, blir sikkert noe sånt til sommeren nå også.

Kjenn på barnet ditt om hun virker veldig varm eller kald. Og sover hun godt om natta? Du finner nok ut hva som er best for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...