Gå til innhold

hvor mye har dere lagt på dere i uke 32?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 31+2, og har lagt på meg 4,5 kilo. Litt lite, men størrelsen på babyen er normal, i følge jordmor.

Skrevet

Er 32+3 og har lagt på meg 10 kg. Veide det samme for 3-4 uker siden, så må nok regne med at vekta går opp snart igjen...

Skrevet

I forrige uke var jeg +12 kg og da var jeg 31+2.

Skrevet

tja,ingen vektøkning på meg..har gått ned litt over ti kg:) men sså har jeg endel å gå på da,hehehehe..babyen er regnet ut til å være litt over gjennomsnitte..men det er i ammeperioden jeg legger på meg:(

Skrevet

i uke 32 så hadde jeg lagt på meg 3kg..er nå 34+3uker og gått ned 0,5gram.

Skrevet

jøje meg, ikke noe å klage på dere...jeg har lagt på meg 27 kg og er i uke 37+0...får for all del håpe det forsvinner...har mye vann i kroppen også...og puppene veier sikkert 2kg pr stk. :-s

Skrevet

Jeg har gått opp 14 kilo, er 31+5, men jeg har ikke gått opp sp mye de siste ukene faktisk, så jeg håper at det kommer til å flate ut litt nå.

Skrevet

I forrige uke (uke 31) hadde jeg lagt på meg 11 kg. Gikk opp 15 kg i forrige svangerskap,så jeg håper på litt mindre vektøkning fremover...:)

Skrevet

Hei,

er i uke 32, har lagt på meg 9,5 kg. Har gått opp mye de siste ukene, ca 3 kg på 5 uker. Håper det stopper opp litt nå, men tror jeg ligger helt på gjennomsnittet.

Skrevet

Jeg har lagt på meg 10 kg...

Skrevet

I uke 32 hadde jeg lagt på meg 7,5 kg.

Skrevet

uke 32. gått ned 5 kg. men mye å gå på da.;-)

Skrevet

i uke 32 .gått ned 5 kg. men mye å gå på da.;-)

Skrevet

32 blank i dag og har lagt på meg 11 kg.

Skrevet

Gått ned 7 kg og opp 4 kg igjen.

Så minus 3 kg.

Men ikke noe særlig å gå på..

Vanskelig å se at jeg er i uke 33.....

Skrevet

Da hadde jeg lagt på meg mellom 2,5 og 3 kg:) For mitt vedkommende har kg kommet nå mot slutten...

Skrevet

er 31+2 i dag og lagt på meg 5 kg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...