Entil? Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 skal på ullevål imorgen tili på ultralyd..gruver meg slikt...håper alt står bra til...var på tilig ultralyd for en mnd tid siden,og alt var perfekt da..og legen trodde kanskje det var en liten gutt,noe som stemmer overens me mine følelser...mens alle andre rundt meg tror jente...har hatt et fint svangerskap hitill...ingen blødninger,smerter,oppkast eller noe...bare jæv...humørsvigninger og endel kviser,men det holder jeg gjerne ut noen mnd til,håper alt står bra til,og er sjele glad når timen er over imorgen...krysser alle fingrer;)
lamsen&lillevenn;) Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 vi skal på ul i morgen!gruer meg og gleder meg veldig! håper alt er bra med den lille babysen vår..blir veldig spennende å høre hva det blir oxo..hvis de kan se det da..jeg har en magefølelse på gutt, men veit ikke om det er bare fordi jeg ønsker meg det...hvor lang tid tar det forresten? jeg skal også være glad når alt er over og vi har hilst på h*n og sett at alt er bra! lykke til da!
ventende...FØDEKLAR Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Jeg også skal imorgen.Blir spennende:o)
erotica80 *3boys1girl Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Skal på UL nr 2 (uten å få pepper for det:) Legen og gynekolog vil det...Spennende å se hvordan babyen ser ut nå i forhold til ordinær ul..Er nå i uke 26:)Og er det fremdeles gutt:) he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå