allergibarn Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Har brukt babysafe en stund, og han ligger roligere med den (før fant vi han i fotenden av sengen, på magen, under dyna og sånn...). Men han snur seg på magen i babysafe posen også - og jeg tror han våkner når han prøver å snu seg tilbake til ryggen for da er posen helt vridd ved beina... så vi lurer på å binde han fast. Men hva binder dere med...? Det er sånne fester i siden av posen, men det følger jo ikek noe med til å feste med...?!
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 du får kjøpt sånne stropper eller sånn til det på barneutstyrsbutikker:-)
allergibarn Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 det har jeg aldri sett, men har vel ikke sett etter heller da. På nettet også???
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Fulgte med til den jeg hadde,sånn til å feste fra hver side av posen til senga..
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 har ikke sett dem på nett!Vi solgte dem i butikken jeg jobbet i...Breie bånd liksom som du trer gjennom posen og rundt madrassen..Hvis du skjønner hva jeg mener:-)Men det er nok flere typer og!Vi fikk våre fra Stera!
allergibarn Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2007 Jeg spurte faktisk ikke hva folk syntes OM å binde babysafen fast!!! Men du måtte vel bare for å skape debatt... har du ikke noe annet å finne på eller har du det godt når du legger deg om kvelden og tenker "i dag har jeg også fått slengt fra meg litt". Uff, det er kanskje deg det er mest synd på.... vi skal bare prøve for å se om det gir bedre nattesøvn både for oss - og for han!!!
aprilspøk Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Regnet å få slengt en kommentar ja:) Var ikke vondt ment, måtte bare få si min mening. Sikkert synd på meg, men sov faktisk veldig bra! Ha en god dag, og håper gutten din har fått sovet godt i natt...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 ikke vondt ment? Hva var vitsen med kommntaren da? Kunne spart deg,du har tydeligvis ikke peil på problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå