Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 når man slutter å amme og barnet er over 6 mnd, er det da best å gå over til mme som erstatning for ammingen eller er det bedre å bare gi mer fast føde og vann + annen drikke?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 dette er det tredje innlegget jeg skriver på to dager som har fått 0 svar...
aprilspøk Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Da ville jeg gått over til mme i stedet for ammingen, og gi så ofte og ca så mye som står på pakken. Vann er lurt å gi utenom slik at babyen blir vant til å drikke det. Vil ofte ikke ha mer enn små slurker i starten. Annen drikke ville jeg ventet med.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Tror man anbefaler morsmelk eller morsmelkerstatning frem til ungen er en ca 10 mnd i hvertfall. Man øker jo inntaket av fast føde gradvis og da vil melke trangen også reduseres gradvis, men en bør visst gi mme et par ganger i døgnet dersom en ikke vil puppe. Hør med helsestasjonen du for et best mulig svar.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Men hun er jo vant til å drikke vann. Og får 3 måltider fast føde per dag. Hun er 7 1/2 mnd og har aldri fått mme før. Er det virkelig noen vits i å begynne med dette nå? hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå