Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på to mnd suger så veldig på hendene sine, selv etter at hun har spist leeeenge! Er det tegn på at hun ikke får nok mat? Evt. økedøgn? Eller kan det rett og slett bare være suttebehov? (Hun vil nemlig ikke ha smukken...?)

Hun virker også ganske irritert når hun spiser, vifter med armer og bein og klorer seg i ansiktet.

Hun fikk fire sprøyter på tirsdag, og det har vel egentlig vært sånn siden. Kan det være effekt etter det?

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er akkurat likens, jeg vet ikke sikekrt hva som er "vanlig" da.... Men høres ut som at hun har kommet inn i en sånn periode nå:)

Skrevet

mathias er også to måneder, og sutter veldig på henda sine.Begynt med det den siste uka her..

Irritert når han spiser har han også til tider vært, utrolig frustrerende. Men det har gått over litt nå. Men er vel kanskje sånn som kommer og går ;)

Skrevet

Junior begynte å sutte voldsomt på hendene sine for et par uker siden, nå er han 11 uker. Jeg synes det har roet seg litt, men han har plutselig begynt å ta smokken nå. Vi har prøvd å få han til å ta smokken helt siden han begynte å sutte på hendene sine for jeg var redd for at han skulle finne totten, men det er først de siste dagene han ikke har spyttet den rett ut.

Skrevet

Å, så godt å høre at det er "vanlig":-) Ble litt bekymret for at hun ikke fikk i seg nok mat, jeg nemlig. Da fortsetter jeg som før, og forsøker meg smokken om hun prøver seg på tommelen.

Ha en fantastisk dag, og tusen takk for svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...