Gå til innhold

Fersk tvillinggravid med spørsmål

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg er gravid med tvillinger (8+1), og syns det er fantastisk! Håper alt går bra. Liker ikke tanken på at det er større sjanse for komplikasjoner, men får ikke gjort noe med det...

Det jeg tenkte jeg skulle spørre dere om er: Jeg kjenner stort sett ingenting når jeg er i ro, men når jeg er ute og går tur, f.eks., begynner det å stikke og "rive" i underlivet. Er dette normalt? Hvorfor kommer det ikke når jeg er i ro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og gratulerer med to små..

det som stikker kan bare være livmora som vokser..men da skulle du lisosm kjent det hele tiden da..men kan åsså være bekkenet..skambenet..

men er åsså ganske logisk at det gjør vondt når du er i aktivitet..ryggen min er jo vond når jeg er i aktivitet,ikke når jeg er i ro..

men husk dette å spør legen om det neste gang=)

lykke til..

Skrevet

Gratulerer med 2 i magen!!!!!!

Mener jeg også følte det litt sånn! Jeg var veldig kvalm og dårlig fra uke 6 i sv.skapet, så jeg var ikke mye oppe å gikk for å si det sånn:-)

Men husker jeg hadde en litt rar følelse i underlivet, men tror det kommer av at livmor vokser og strekker seg, tror nok det merkes mer når kroppen er i bevegelse! Men spør lege/jordmor!!

Lykke til!

Skrevet

Heisann og gratulerer! Du har spennende tider i vente!

Jeg hadde mye kramper og smerter fra uke 7 til ca uke 9. Deretter var alt fint til ca uke 16-18, hvor jeg opplevde endel intense, stikkende smerter fra navlen ned mot skrittet. Det er når livmoren, musklene og leddbånd strekkes ut at du kjenner disse stikkene, og det er helt normalt. Jge ha rikke kjent det siden, og er nå i uke 28. Jeg kan kjenne at musklene strekker seg, men den intense stikkende følelsen er borte.. LYkke til!

Skrevet

Da er vi ganske likt jeg og du!! :-)

Jeg er 8+4 i dag, og slik jeg finner det ut så er du 8+3 i dag??

Har du begynt å få noe særlig mave? Jeg har bare en liten bulk..

Jeg kjenner ikke noe til den stikkingen, er bare forferdelig oppblåst og føler at jeg ikke har plass til mat i maven..

Får ultralyd en gang i uken frem til uke 13-14. :-)

Skrevet

hej. gratulere med to i magen:)

Jeg har å sånne smerter i under livet. Nå er jeg 28 uker på vei, og jordmor sier de er fordi bekkenbunnen får større belastning enn normalt. Jeg har nå begynt å trene den og kjenner at det hjelper:)))

Kan jo være at det er det til deg og, selv om du du er forholsdsvis tidlig i sv.skapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...