Entil? Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 finner ikke helsekortet mitt noen plasser...og selfølgelig skal jeg på den ordinære ultralyden imorgen....hva gjør jeg??hvilke opplysninger trenger de,vekt,blodtype,urinprøve?jeg har ikke vært til så mange kontroller...så det står ikke så mye på kortet..noen som har vært på ultralyd..og/eller er like rotekopp som meg...??
mememe Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 jeg var på ul uten helsekortet.. fordi legen sa han hadde sendt det!! men neida.. gikk bra da bare svarte på noen smp..
Entil? Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 okey...men hvilke opplysninger trengte de da...trenger de og vite vekt og bloddtype...fordi det har jeg ikke peiling på...har ikke veid meg siden kontrollen og har ikke fått resultatene etter blodprøvene enda...trenge lege...
mememe Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 nei, ikke sånne vanskelige spm sånn om alkohol og sånt! slapp av.. ikke stress med helsekortet.. dukker det opp før i morgen så gjør det det.. hvis ikke så går det nok bra fordet!
@nne p@ l@nne Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har ikke fått helsekort engan jeg:-) Ringte Heksedoktoren og spurte etter det men hun sa det sikkert ikke var nødvendig. De kunne bare notere på et ark:-)
mememe Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 jordmora spurte bare om jeg hadde det med og jeg sa at legen hadde sagt han hadde sendt det. og da sa hun ja, men det er ikke din skyld. vi har ikke fått det ,det skulle du ha fått. men du klarer vel å prate så da er det jo greit that's it!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 På den ordinære ul så ikke jordmor på helsekortet en gang...så jeg hadde vel strengt tatt ikke trengt å ta d m...Istedet fyllte jeg ut et skjema m opplysninger på forhånd...dette hadde jeg fått i posten...Leverte d på ul...
Krøllefrøken Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 når jeg var på ultralyd, spurte hun om å få se på helsekortet mitt. Men hun gjorde ikke noe med det, så tror ikke det er livsnödvendig at du har det. Det går nok helt fint uten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå