Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Har en vennine/beskjent som er gravid nå og hun røyker. Ganske mye også. Men hun er veldig bestemt på at babyen hennes aldri skal bruke smokk slik jenten min gjør fordi det ikke er bra for babyen.... Hun er helt hysterisk på dette. Hun har sagt dette til meg flere ganger også. Kjeftet på meg fordi jenten bruker smokk. Men hun hevder at røyking ikke er farlig for barnet i det hele tatt. Hun røyker inn og har et eldre barn vegg i vegg med rommet som det blir røyket i.
bolla pinsvin Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 smokk kan forebygge krybbedød.uff blir provosert av venninna di
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 1) Hun vet GARANTERT at røyking er skadelig, og har HELT SIKKERT dårlig samvittighet også. 2) Når ble smokk skadelig?? Har da vitterligen lest flere steder at det f.eks forebygger krybbedød? 3) Kan ikke skjønne at noen nekter barnet smokk. Vi ventet noen uker før han fikk (pga amming osv), og det var en sann befrielse å kunne gi han den! Eneste måten å roe han på i mange situasjoner!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Nå er det da faktisk bevist at bruk av smokk reduserer faren for krybbedød. Så her sutter vesla på smokken sin uten protester fra meg:-) Dessverre er jeg også en av røykerne her i landet, men jeg røyker ikke inne og ikke i bilen, bare utendørs.
aimée Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 nei til begge deler heller såfall----- røyk ikke farlig?? haha har a iq på null ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå