Gå til innhold

Når sluttet barnet ditt med flaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun her er 15mnd og vil nesten ikke ha flaske lenger, er det ikke litt for tidlig å slutte?

Hun har før kunne ligget og kost seg med en flaske melk på dagen, men nå vil hun ikke lenger ha...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri brøvd flaske her i huset.

Skrevet

Her slutta tuppa med flaska da hun gikk over kumelk..

Aldri vært noe savn og syns ikke det var for tidlig..

Skrevet

Min sluttet når han var rundt året...har aldri fått koseflaske her bare når han er syk!Brukt tutekopper og andre drikkeflasker...

Skrevet

jenta vår slttet med flaske når hun var 11 mnd.

Da var det bare for kos, og for å venne henne av med det før hun ble for vant så kuttet jeg ut flaska.

Skrevet

Kutt ut flaska.

Ikke gå i den fella at du lar henne kosesutte på flaska.

Ikke bra for tennene, ikke bra for henne i det heiletatt.

Og tenk så fælt for henne dersom du må ta fra henne koseflaska om ett år eller to da..............når hun virkelig merker og føler at du TAR FRA henne noe....

Skrevet

Her får gutten fullkornvelling til kvelds og morgen i flaske, han er snart 15 mnd, har ikke planer på å slutte på en stund..

Skrevet

Velling er IKKE bra.

HAr du sett nanny programene, der ungene slurper i seg velling om kveldene og nekter på legge seg, til de er både 2 og 4 år......

Nei fysj,

Skrevet

velling er veldig bra. gutten min koooser seg masse med flasken sin, men skal nok ikke få lov når han er 4 nei:)

Skrevet

Vi har aldri brukt flaske vi.

Skrevet

Sluttet med flaska da han var ca 1 år. Synes det er passe alder.

Skrevet

Jenta mi er 20 mnd og hun får to flasker med kumelk i døgnet. En før duppen på dagtid og en før hun skal legge seg. Hun sitter i sofaen på fanget med den eller i senga mi mens vi leser bok eller ser barnetv også pusser vi tenner før hun legger seg. Men joda, hun begynner å bli litt for stor, så skal kutte den ut snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...