Gå til innhold

Sprengt Mage?


veslamøy

Anbefalte innlegg

Har fått så fryktelig tung mage om dere skjønner, det stikker i magen og den føles liksom så sprengt? Kjennes ut som jeg skal få mensen hvert øyeblikk. Har ikke skikkelig menssmerter med tak, det blir liksom ikke mere enn den skikkelige tunge magen. Blir nesten litt sliten jeg og klarer ikke stå så lenge av gangen og lignende. Er det flere som har det sånn? Er dette normalt? Jeg er bare 7 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte, føler meg rett og slett som en hval!!!! Å det er skikkelig ekkelt! Kjennes faktisk ut som om jeg er 6 mnd på vei nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har også oppblåst mage - akkurat som når jeg er premenstruell... men nå stikker og strekker det. og når jeg strekker meg, kjennes det ut som jeg er kjempestøl i magemusklene. Jeg er 5 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også ganske så sprengt mage, spesielt om kvelden. Jeg er 7+1. Enkelte klær unngår jeg å bruke på kvelden, fordi jeg rett og slett ser gravid ut i de:)) Kjekt det, men det er jo litt tidlig at hvemsomhelst skal oppdage det... Og så er det liksom ikke like gøy når det er oppblåst/luft, ikke barnet som gjør magen stor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...