Gå til innhold

Da forlater eg dere.....gikk ikke bra denne gangen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul idag, og der var det ikke noe aktivitet. Fosteret har vært dødt i ca 1 mnd, har hatt en MA. Skal innlegges i morgen og settes igang.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, så trist.. :s du får ha lykke til neste gang da..! alt ordner seg til slutt, selv om det kanskje ikke kjennes sånn nå...

stor klem

Skrevet

Føler såå med deg..Stakkars lille deg...Håper du kommer deg etterhvert........:( Får vondt inni meg....:((!!

Skrevet

huff...dette var kjempe trist å lese...hadde du noen anelse om noe var galt i det hele tatt...alles skrekk dette...skal på ultralyd imorgen jeg...krysser alle fingerene...bra du har et lite knøtt hjemme som hjelper deg og holde humøret opp da;) lykke til vidre;)

Skrevet

Så trist! Føler med deg... Håper du får god støtte fra mann og familie, og at du kan finne trøst i sønnen din. Lykke til i morgen.

Skrevet

vet akkurat hvordan du har det... Hvor langt var du på vei?

Ikke mist motet... tenker på deg:)

Skrevet

eg har hatt en anelse hele tiden...den ble forsterket etter at jordmor ikke fann hjertelyden, men eg var usikker på hvor langt eg var på vei så eg tenkte at det var grunnen...men såg fort at det var noe galt da det ikke banket noe hjerte på skjermen....

Skal krysse fingrene for deg=) Går nok fint skal du se! Lykke til!

Skrevet

Var 18 uker idag.....Gruer meg til imorgen...noen som vet hva som skjer? vet bare eg får piller som får livmoren til å trekke seg sammen el noe....

Skrevet

Huff, det var trist å lese. Du var kommet såpass langt nå at du skulle tro det bare gikk veien din nå..... så kom dette sjokket. Huff.... Jeg håper du ikke mister motet og ønsker deg velkommen tilbake ved neste anledning. :o)

Skrevet

huff og huff,stakkars...sender mange trøsteklemmer til dæ.

Skrevet

Kjempe trist =/

sender en stor trøsteklem

Skrevet

Så vondt å høre.

Føler så med deg, kjære deg.

Ta godt vare på hverandre og lykke til videre!

Stor trøsteklem fra meg,

Skrevet

Dette var leit å lese..

Håper du kommer deg over denne fort, sånn at livet går videre og at Lukas snart blir storebror allikevel.

Skrevet

nei og nei :( dette var trist aa lese.... Vet egentlig ikke hva jeg skal si... Skal tenke mye paa deg imorgen.. Haaper aa se deg igjen her inne ....

Sender deg en goood klem jeg. Og oensker deg uansett myee lykke til videre.

Skrevet

Huff, hva skal man si? Veldig trist å høre

lykke til videre!!

Skrevet

Å nei så utrolig trist! Var du langt på vei da? Uff - sender deg en stor trøsteklem og håper det snart sitter en spire hos dere igjen.

Skrevet

Var det på den ordinære ul`en de fant det ut? Uff - så grusomt! Er jo alle gravides store mareritt det der....

Skrevet

Tusen takk for all omtanke, det varmer. Håper selv at eg kommer inn her igjen, men fikk beskjed om å helst vente 3 mnd før vi prøvde igjen slik at kroppen ble seg selv igjen først...Så det blir ikke før i juni...

Rutletutt: Var 18 uker idag, og var på ordinær ul....har hatt en følelse av at noe var galt, men da eg var til jordmor i uke 15 sa hun at det var ikke uvanlig å føle det slik...men eg hadde uheldigvis rett :,(

Føler at det er en drøm..er helt uvirkelig....føler meg helt tom....er liksom utenfor meg sjøl. Heldigvis har eg sønnen min og sambo her og det hjelper mye. Familie og venner stiller opp og. Men det verste blir vel imorgen....Det er vel da det går ordentlig opp for meg.... Unner ingen andre å oppleve dette!

Krysser fingrene for at alle dere andre får et ukomlisert svangerskap og kan nyte småen i magen!

Skrevet

Varme tanker..

Tenker på deg nå -og kommer til å tenke masse på deg i morgen også..

Vær sammen i sjokket og sorgen og så håper vi å se deg igjen i sommer..

Klemmer fra

Skrevet

Finner liksom ikke ord som passer jeg, men jeg sender deg verdens aller største klem!!!! Ta godt vare på deg selv i tiden som kommer, ønsker deg alt godt!!!

Skrevet

Huff så trist!

Man føler seg liksom litt tryggere når man kommer over på dette trimesteret, men ingenting er garantert, derverre.

Lykke til videre med alt som skal skje.

Klem

Skrevet

Uff - gråter for deg nå - har ikke opplevd noe sånt selv, og kan bare frestille meg hvor fælt det må være:o( Det er jo kjempeflott at du har familien din rundt deg - det hjelper nok mye i en sånn situasjon. Lykke til i morgen - hvis en kan si det....

Klemmer

Skrevet

ÅÅÅÅ nei, det var forferdelig trist, og jeg føler så vanvittig med deg. Den følelsen du har nå har jeg hatt og det kan ikke beskrives.

Du skjønner det nok ikke ordentlig før om en stund.....men vær sterk og tenk positivt (fra en som vet) så går det nok bra.

Jeg måtte avbryte sv.skapet i uke 23 så det er litt forskjell, siden mitt foster ikke var dødt, men veldig sykt.

I morgen får du lagt inn tabeletter i skjeden mest sannsynlig, det fikk jeg, så starter riene. Vannet går og fødsel skjer. Veldig vondt, men du får sikkert masse smertestillende og sånne anti-depressive greier.

Det er den psykiske smerten som er verst og den kan ingen medisiner ta bort. Men jeg råder deg til å se babyen. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde. Men vi velger forskjellig....bare et råd.

Jeg skal tenke masse på deg i morgen og tenne et lite lys for den lille som ikke fikk være lenger hos deg.

Jeg håper du er sterk og kommer gjennom dagene og finner glede i den fine gutten du har fra før.

En stooooooooor klem til deg fra meg.

Skrevet

Dette var utrolig trist å lese. Tenker masse på deg. Lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...