Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstejenta er nett runda 1år (16mars).Tidligere har hun sovet to ganger pr dag, men nå sover hun bare en gang ca 1,5 time.Synest det er litt lite, i tillegg har hun begynt 50% i bhg men sover ikke mer,men er kjempesuttrete på formiddagen, hvordan sover deres 1åringer? Hun sover forresten fra ca 19-19.30- 6.30..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi på 11 mnd. sover fra 19.00-08.00 ca, men er desverre mye våken om nettene...

Hun pleier å sove to lurer på dagen. Den første varer gjerne i 40 min. og den andre ca 1 time. Men de siste dagene har hun bare hatt en lur på 1 time.

Skrevet

Han sover 13-14 timer på natta. + 2-3 timer på dagen (fordelt på 2 dupper).

Altså 15-17 timer i døgnet

Skrevet

Gutten min på 11 mnd. sover 12 timer om natta og har nå begynt å kutte ut den ene luren, så han har kun 1 lur pr. dag på ca. 2-2,5 time.

Skrevet

Det hørtes ikke helt normalt ut...

Skrevet

Gutten her i huset sover fra ca 20.00 til ca 6.30, så pupper vi litt, og han sover (vanligvis) igjen til ca 08.00. I 12.30-tiden sover han igjen, da i nesten 2 timer. Kuttet til en dubb da han var nesten 11 mnd. Synest soverutinene hennes hørest helt ok ut, jeg :0)

Skrevet

han sover fra 19 til 0630. så sover vi fra 0930 til 1130-12.

Skrevet

Min gutt på 17 måneder sover alt fra 14-16 timer tilsammen i døgnet. Han sover bare en dupp rundt kl 12.00, og den kan være på mellom 1-3 timer alt ettersom.. Så d blir vel 12-13 timer om natta han sover da..

Skrevet

Snuppa er 13 mnd og pleier vanligvis sove to ganger om dagen på ca 1-1 1/2 time hver. Om kvelden legger hun seg kl 19, og står opp kl 7-men hun sover ikke alle de 12 timene, hun våkner MANGE ganger:-(

Skrevet

Tassen på 13 mnd sover fra 19-07 mer eller mindre uten noen særlige oppvåkninger (har blitt ekstremt bra i det siste), og han sover en lur fra ca. 10 som varer i alt fra 1-2 timer. Hvis vi er hjemme tar han seg ofte en lur i 15-tida, kan vare opptil en time. Men som i går var vi ikke hjemme og lur nr 2 ble ikke noe av. Han holdt likevel koken (litt sutrete men...), og sovnet på et blunk da han ble lagt kl. 19.

Nå skal han starte i bhg til uka og jeg er spent på hvordan sovemønsteret blir fremover.

Skrevet

gutten min på 1 år sover fra 19.30 - 7.30 om natten, og en lur på formiddagen (1-1,5 t) og en på ettermiddagen (1,5 t). men regner med at det vil minke mer og mer på dag-sovingen fremover.

Skrevet

Hun sover fra ca 19 - 07, våkner noen ganger om natten og gråter litt, men er lett å roe igjen med en gang. Sover (dessverre) bare en gang om dagen (har gjort det siden ca 10 mnd alder, men da ca 1 times tid) og nå sover hun bare 20 min... Alt for lite synes jeg, men hun har tydeligvis ikke behov for mer... Synd, for jeg får liksom ikke hentet meg inn på så kort tid...trenger jo hvile jeg også her jeg går hjemme med henne dag ut og dag inn! Det er tydelig ganske individuelt hvor mye søvn ett-åringene trenger, det har kanskje noe med arv og miljø osv..

Skrevet

19.30 - 7/8, med ammepause.

12 - 15.

Hun er 14 mndr, og denne rutinen har hun hatt det siste halve året.

Skrevet

minstejenta her ble et år for to dager siden. hun sover hele natta fra 19.30-8.00. på dagen sover hun fra ca kl 12, og sover da mellom 1 og 2 timer. har nettopp sluttet med å sove 2 ganger på dagen.

Skrevet

Hei!

Sønnen min sover ca 1 time på barnehage kl 12 til ett-halv to.. Og han småsover hjemme etter barnehage kl halv fem til fem.. Sove fra 19:00 til neste dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...