Gå til innhold

***BERGENS JENTER: NOEN SOM HAR FØDT?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle fra Bergen og omegn!

 

Vi e jo en del som har blitt litt kjent på BIM treff (april og mai gjengen) og nå lurer jeg bare på om det er noen av oss som har født før tiden eller skal igangsettes/foreta keisersnitt før termin? Bare nysgjerrig :)

Håper at vi alle slipper å gå på overtid i hvert fall,hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Skulle ønske........men han har visst planer om å bli der inne litt lenger...selv om det hadde vært morsomt med en aprilsnar-baby. Var en på forrige BIM treff som hadde termin samme dag, så vi planla å ta neste treff et sted man kunne komme med stor mage..eller baby. Alt bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært her på BIM sidene i maaange mndr, og først nå ser jeg terminklubben hehe jeg har termin 26. april...

Flere ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Då er vi kommet hjem med den lille go`jenten vår :o)

Hun kom til verden mandag 9. april på Storken 9 dager før termin som var 18. april. Ved fødselen var hun 50 cm og 3550g. Hun er helt utrolig herlig og idag formiddag reiste vi hjem fra Storken så nå bare koser vi oss her hjemme alle tre :o) Nyter hvert minutt med lille jenten vår!!

 

Kommer nok ikke på treffet i morgen...litt tidlig, hehe! Men er med neste gang sammen med gullet vårt ;o)

 

Lykke til alle dere som ikke har fått enda og vil bare si at jeg hadde en kjempe positiv opplevelse ved å føde på Storken og bo på familierom der etterpå....kjempe fornøyd!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Anton Leander er født!

To dager før termin,17.04.07. bestemmte endelig vår lille gutt seg for å komme ut til oss. c: Han var 3670g og 51 cm. Han er selvfølgelig værdens skjønneste gutt(i tilegg til storebror), med særdeles god apetitt!! Nå er vi hjemme fra sykehuset og bare koser oss og blir kjennt.

 

Kommer du på bim treff i morgen eller Emilie 81? Gleder meg sånn til å se alle april-babyene. c:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer med Anton Leander 2gangsmor81 :o) Kjekt å slippe overtid! Gleder meg til å se verdens søteste gutt,hehe!! Synes selv at go`jenten vår Linnea Oline er verdens nydeligste ;o)

 

Fikk ikke gått på BIM treff sist for det krasjet med hjemmebesøk av helsesøster, men blir absolutt med neste gang...blir kjekt å se alle igjen og de søte små! Vet ikke om dere har avtalt noe nytt treff??

 

Lykke til Zandii, håper du snart får møte lille gutten din hvis du ikke allerede har gjort det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...