Gå til innhold

et litt teit spørsmål kanskje?.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men noen her som har fått mer hår nedentil når de var gravid?jeg er 4 mnd på vei og har nå fått hår rundt 2èrn....har hatt ganske lite hår nedentil før engentlig,det kom nesten over natta syns jeg og jeg syns det var skikklig ekkelt...leita frem høvelen i en fei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ble vel litt ekstra med det, men et godt råd ikke barber voks istedet:)

Skrevet

au da...d høres så vondt ut...

Skrevet

Jeg har også fått mer hår nedentil enn normalt. Jeg merker også at håret har litt mørkere, spesielt på magen og jeg er ikke mer enn 14 uker på vei. Jeg hadde ikke problem med min først fødte, når det gjelder hår og slikt.

Skrevet

jeg har også fått litt mørkere hår på magen,men det har jeg lest er vanlig..men trodde ikke man fikk mer nedentil,men da er vell det også litt vanlig da..

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei helt enig, glatt er herligst, og absolutt ening ang voksing, første gang jeg tok alt uten en liten stripe(føler jeg ser ut som en liten unge uten noen ting) startet jeg egentlig bare med bikinilinjen, så tok jeg bare mer og mer, når jeg da var komt så langt måtte jeg bare ta alt, er igrunn ikke så vondt, en tar jo bare litt om gangen, synes faktisk det er vondere undere armene, nå er det og blitt veldig vanlig og utført en såkaldt brasilks voksing, var litt flaut når hun skulle ta "rumpehåret" alle har litt, men heldigvis hadde min lillesøster gjordt dette før meg, så jeg var klar over at jeg ville bli bedt om "og stille meg på alle fire" :-) det var vel heller flaut synes jeg at jeg ble noe våt..tjihi..

men må og legge til at jeg tror ikke hu dama/jenta jeg hadde var så dyktig, gjør det rett og slett bedre selv..

Skrevet

har og hørt at di mørke hårene vi får på magen, vil forsvinne..

Barber/voksetips..Babyolje etterpå så slipper en bareberuttslett og nupper

Skrevet

Har ikke merket mer hårvekst nedentil, men hårene på leggene vokser som villt ugress!!! Slitsomt å måtte shave hele tiden. Men håret på hodet vokser ikke fortere. Typisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...