Gå til innhold

Graviditet med gutt/ jente


Vårenzia

Anbefalte innlegg

Merker man mer til graviditeten når man går med gutt enn med jente?

Jeg har ei jente fra før – hun var ikke planlagt og da merka jeg ikke at jeg var gravid før to måneder utti. Men nå kan jeg ikke skjønne hvordan det har vært mulig. Jeg føler meg oppblåst, kvalm, vondt i mangen og ikke minst jeg er supertrøtt og sulten hele tiden! Og nå ha rjeg begynt å spekulere på om de tkan ha med kjønn å gjøre? Det kan sikekrt bare være at alle svangerskap er forskjellige, men tenkte jeg kunne høre om andre har erfaring…;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter å spekulerer i det samme. Har en gutt fra før, i det svangerskapet var jeg frisk å hadde ingen plager i begynnelsen. Men denne gangen reagerer jeg veldig på lukter og mat, er trøtt og kvalm hele dagen og oppblåst i magen. Så jeg funderer på om dette er ei jente... Men jeg også tenker at alle svangerskap er ulike, men det er bare så stor forskjell:) Blir spennende å se va det blir.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut innlegget på skravlesiden også, men der var det ei som hadde fire gutter og alle svangerskap var vist helt forskjellige....så jge må vel bare konstatere at min lille teori iallfall ikke stemmer på alle...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...