Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Hei. jeg har en datter på 1 år. Hun er det man kan kalle ett "one night stand" barn. Faren til datteren min vil ikke ha noe med oss å gjøre. Jeg kjenner han ikke og det bekymrer meg at datteren min kanskje aldri vil ha en biologisk far. (Det er påvist at det er hans datter med dna test) Til alle menner, hva tenker han på?? Vil han noen gang ta kontakt tror dere ??
Mymot Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Hei, Jeg kan desverre ikke svare for alle menn, og egentlig så tror jeg ikke du vil få et godt svar av noen menn her inne. Det eneste jeg kan anbefale deg her og nå er å gå videre. Gi f... i ham. For hvem som er den biologiske faren spiller i bunn og grunn liten rolle, etter min mening. En gang i tiden så kanskje han vil ta kontakt. Når han selv er blitt voksen......
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 jeg er ikke mann, men hadde lyst til a svare allikavel..... har han fraskrevet seg fars retten? star han pa födselsattesten? betaler han barnebidrag? vet familien hans om barnet? etter min mening, sa er det synd nar barn ma lide under slike omstendigheter... jeg sier ikke at du ikke gjör en flott jobb som alenemor, og jeg vet at datteren din har det godt. disse bekymringene forteller det, men der er ting du ikke kan gi. biologisk far... besteforeldre... (farfar og farmor). jeg synes du skal diskutere dette med ham. ikke krev at han skal ha konakt, emn dere bör være enige om hva dere skal si/gjöre nar datteren din blir eldre. f.eks... hvor gammel skal hun være nar hun far vite sannheten om hvem som er far? 14? 16? 18? hva skal dere gjöre dersom hun stille spörsmal för den dagen kommer? dersom han er pa födselsattesten (siden dere tok DNA test sa regner jeg med det....) sa kan det fort skje at hun selv finner navnet hans... viktig for hennes del at alle er forberedt pa dette..... dersom familien hans vet om henne, sa kan det godt skje at de etter hvert begynner a spörre og dytte litt, og at det kan fa ham til a innse at han gar glipp av noe......
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Det er ikke lov å fraskrive seg fars retten lenger...kun om noen andre søker å adoptere det... Been there , done that... Dame-76
Singelmamma og banden Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Hei HI, jeg er i samme situasjon som deg, bare at datteren min er blitt tre år og enda har ikke faren tatt kontakt. Også resultat av one night stand. Jeg har mange tanker rundt dette selv, men ingen å diskutere det med, det er ikke så mange som klarer å sette seg inn i denne situasjonen. Hvis du har lyst til å "chatte" litt er det bare å sende meg en pers mld her på forumet :-) Jeg har aldri angret på at jeg har beholdt henne, hun er et av de tre nydeligste barn på jord! Faren vet ikke hva han går glipp av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå