Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sover ikke om natten.. gråter og gråter.. har vært sånn i 10 dager... kan det være vokse smerter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Uffa da :o((

Det kan kankje være det, men siden det har vart i 10 dager så tror jeg at jeg ville fått en sjekk til lege bare sånn for sikkerhets skyld.

Kan jo være magesmerter....eller andre ting oxo..

Håper dere finner ut av det og at det blir bra :o))

Skrevet

snakk med legen, og så hadde jeg prøvd meg frem med smertestillende. Gi gutten en paracet, og se om han da sover. Gjør han det, så er det i alle fall smerter. Mine gutter sov dårlig i en periode når jekslene kom. Det går også et hodepine virus i en del barnehager nå (overrasket meg stort) og et mageknip virus. Min eldste kunne si ifra, men yngste mann forstod jeg ikke hadde hodeping. Trodde han var trøtt, men han sov elendig om natta.

Kan selvsagt også vere voksesmerter.

Skrevet

Hvor gammel?

Skrevet

Øreverk kanskje? Ta en tur til legen, bedre med en gang for mye:)

Skrevet

Kan det være mareritt eller noe annet som plager han? Vanskelige ting som skjer i løpet av dagen kan komme til syne i form av dårlig nattesøvn. Hva sier han selv? Hvordan har han det i barnehagen? Sier han noe der?

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om det er voksesmerter ti dager på rad. Vi er også plaget med voksesmerter, da holder hun seg gjerne til foten og skriker au men det går over når hun har sovet litt og fortsetter ikke flere kvelder på rad.

Det er mulig det er tenner på gang, har du sjekket ørene? Har han vondt i magen, har han fått noe annen mat i det siste i forhold til hva han er vant til? Forstoppelse?

Jeg har hatt lange perioder med mye smerter og gråt på natt, og eneste som fungerte var å ha henne i senga sammen med meg slik at hun fort kunne finne roen igjen og sove relativt godt slik at dagene ble bedre. For netter med gråt og smerter gjør dagene tyngre for både små og store. Og om han har smerter så trenger han jo mer nærhet enn ellers.

Jeg merker at i tøffe perioder så har vi opplevd en del skriking på natt. Omskifter i jobb/barnehage/familie, de merker det og det går ut over nattesøvnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...