Northernlights Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Kroppsjuk, feber og sår hals i går; laget kyllingsuppe,og drakk to kopper. Våknet i morgest,og halsen er helt fin!! =) Sverger på at det er noe helt spesielt i kyllingsuppa som kurerer halsvondt. Helt utrolig!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Så bra:-) Da må du jo legge ut oppskriften til oss andre!!!
Northernlights Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2007 Oppskriften er følgende: Kjøp 2 hermetikkbokser kyllingsuppe, varm opp i kasserollen ;o) Nyt!! Gubben lager gjerne alt fra bunnen av. Da legger du bare en kylling i vann, og rett og slett koker den sammen med grønnsaker og legger oppi nudler etter en times tid, og salter og peprer etter smak og behag. Men jeg klarer ikke bein i suppa...så jeg kjøper ferdiglaget. På boks. =) Husmor anno 2007, jeg ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Hihihi........det var jo ikke så vanskelig alikevel da;-)) Men jeg har så lyst til å lage det helt fra bunnen av en dag, så jeg får se om jeg ikke får gjort det snart.....Dagene flyr jo avgårde nå etter at jeg begynte å jobbe, og når jeg gikk hjemme var ikke den store lage mat-lysten der, selv om jeg vanligvis elsker å lage mat:-) Rare greier det der....:-)
Maud Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Jeg tror ikke det er så vanskelig egentlig, det tar bare litt tid. Suppe er super mat, var aktiv på suppefronten tidligere, men har tatt det litt med ro i det siste. Da jeg var student hadde vi en kollokvie som het "Supperådet". Mye kos og såkalt kloke tanker der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå