Gjest Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Jeg hisser meg! Hvorfor skal folk stille seg uforstående til at kvinner ammer offentlig? Og i hvilken forvrengt tankegang er amming støtende?? Mennesker er pattedyr. Det finnes ingenting mer naturlig enn å mate ungene sine, på lik linje som alle andre dyr. Vi lever i en patetisk overfladig verden der halvnakne kvinner og pupper på tv-skjermen og forsidene er akseptert samtidig som det rynkes på nesa dersom en kvinne ammer offentlig. Hva kommer til å skje med verden dersom vi mennesker må legge skjul på og undertrykke den levemåten som faller oss naturlig? Jeg blir så forbanna av å tenke på innvirkingen dagens samfunn kan ha på mødre. Skal man virkelig måtte tvinges til å mate barnet sitt med flaske eller føle seg utilpass og til bry dersom barnet blir sulten på handleturen? Hun som ammer ammer jo på en diskre måte uansett, for sin egen del også. Det er vanvittig urettferdig og helt feil at noe så normalt og viktig som amming ikke faller naturlig inn hos så mange.
Blomman Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 skikkelig bra -;-) enig - men må bare skyte inn at jeg har sett endel som ikke ammmer diskret - mange drar ned v genseren... og det værste var e diger dame med meget stor byste som hadde dratt opp gensren og hadde begge puppene framme fra bh på kjøpesenter - ja da blir man faktisk litt støtt ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå