Gå til innhold

hva syns gutter egentlig om å slikke jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ei jente som er redd for å la kjæresten min slikke meg fodri jeg er så redd for at han skal syns det er ekkelt og at jeg smaker/lukter vondt. jeg syns je selv at jeg har god hygiene og sånn så dette er nok bare rare tanker fra meg men hva syns gutter egentlig om å slikke?? jeg trenger også og bli slikket leeenge og riktig for at jkeg skal få det til å gå, er litt redd typen skal syns det blir kjedelig?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En selvfølge med god hygiene, og personlig synes jeg det er fantastisk nå slikke fitte! Særlig når responsen kommer med kåte hyl :-) Jeg kan slikke i det "uendelige", med en liten pause av og til som kan brukes til å fingre samtidig jeg "små"-biter på brystvortene hennes!

Hilsen en mann.

Skrevet

hei, det ville vært løgn å si at dere jenter smaker godt når vi slikker dere. men det er ikke poenget, vi gjør det, for vi elsker at dere stønner av nytelse når vi leker med tungen der nede. Gutter elsker å slikke fitte, bare sørg for å være renslig, ingen bakdel å frisere musen litt. Trenger ikke å være helt glattbarbert men litt stell må en kunne forvente.

Dessuten er det ikke så lett å få orgasme med kun slikking. Helt normalt at det kan gå lang tid før du oppnår orgasme på denne måten.

Lykke til

Skrevet

noen jenter smaker kjempegodt, andre ikke fullt så godt, det er helt individuellt, men har ennå ikke vært borti noen som smaker vondt! man kan virkelig ikke si at alle jenter smaker mindre godt?

lurer på hvilke jenter du har vært borti da?

Skrevet

er jo en kjent sak at jenter ikke smaker noe noe godt. Fitter smaker ikke akkurat noe godt. det har ingen ting med vilken damer man er borti. Noen som deg, sier jo alltid at det smaker fantastisk, nytter ikke å lyge på seg good vill hos jentene. pikken våres smaker nok ikke noe særlig godt den heller.

Skrevet

hei! Er ikke gutt men har slikket en del jenter.....

Og smaken er veldig forskjellig på oss tilome på samme person kommer litt an på hvor man er i syklusen,men uansett er det ikke direkte vondt men heller ikke direkte god smak på dette.

Er kansje litt surt i forhold til menns sæd som heller ikke er sånn sinnsykt godt synes jeg da!

Synes også som andre sier at det er ikke smaken som gjør det bra det er heller det å se at jenta liker det.....

Hilsen en jente som både liker å gi og liker å få munnsex både fra jenter og gutter!

Skrevet

Eeehh...??

"En kjent sak at jenter ikke smaker godt"??

Mulig DU ikke synes det, og sikkert noen andre også, men jeg tør påstå at det absolutte flertall av menn faktisk liker smaken og blir kåt av det.

Hørt om at folk kan like forskjellig, du eller?? Dust.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...