litengutt+2_spirer i magen Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Ufff..... det tar jo aldri slutt jo!! En ting er de daglige tingene som klær, oppvask, støvsuge, tørke støv, vaske gulv.... tar jo sin tid alt dette også. Men så dukker det jo opp nye ting hele tiden! I går vasket jeg vinduer, i dag skrubba jeg badet, duskabinett og glass dører. Og hvis jeg tenker over alt som skulle vært gjort blir jeg jo sprø.... skrubbe det andre badet, vaske kjøkkendører og skuffer, stekeovnen, mikrobølgeovnen, kjøleskap, frysern skulle sikkert vært rimet av, vaske lister og kontakter, oppå skaper, alle glassene i vitrineskapet på stua, gardinene skulle vært nede og vasket. Madreasser og senger på soverrommet skulle vært tatt.... PHU....og sikkert mye mer jeg ikke kommer på i farten. Og hvis du er så flink at du rekker alt dette, kan du jo bare begynne på toppen igjen når alt er gjort.....FRUSTRERENDE!! Tror det første jeg skal bruke penger på når lønne øker til 100% etter permisjonen er vaskehjelp! He, he.... måtte bare få ut litt :-) hvordan får dere andre tid (og motivasjon) til alt dette da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå