Gjest Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Har så utrolig lyst å reise en liten tur (5 timers kjøring) på besøk til familien min i påsken, men er usikker på om jeg tørr (3 uker før termin). Det er snakk om bare en langhelg. Lurer på om jeg kan føle det an på kroppen og vurdere det der og da om jeg bør reise. Dersom jeg føler meg frisk og fin, tror dere jeg kan dra da? Noen erfarne mødre her som kan tipse?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 år jeg var høygravid med nr 1 dro vi nesten til Ålesund (fra larvik) på en helg. Vi hadde da med sykehusbag og baby bilstol + alle gravid papirene mine... (fødte forresten en uke etter den turen) Bare ta med alt du skulle trenge i tilfelle fødsel og ta det som det kommer, kjør så langt du orker om gangen... Slapp av. En fordel om det ikke er så langt fra fødested/sykehus også... Vi skal til foreldrene mine noen dager i påska (4 timer å kjøre) og der er det fødestue, i tillegg er det bare en time med sykebil til sykehus. Men så har jeg litt lenger igjen enn deg da... =))
jennifer Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Jeg reiser til Trysil i en og en halv uke, kommer hjem 1 1/2 uke før termin....regner m at det går greit jeg da;)
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Takk for tipsene. Tror jeg skal se formen litt an og ta en telefon til JM like før vi drar og høre hva hun mener. Har inntrykk av at alle førstegangs-fødende går over tiden og gidder liksom ikke å bare sitte og vente i 4 uker.... da blir jeg gaaaal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå