plutseligbolle Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Er det noen som kan tipse meg om en forklaring på hvordan man knyter bæresjal?
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Har du lest på www.tettinntil.com? Det er den ULTIMATE bæresida Elles held eg på å øve litt på knytingane som følg med sjalet eg kjøpte, men det passar ikkje heilt med stor mage *hehe*
plutseligbolle Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 Ja nå fant jeg det. Ser veldig koselig ut å ha babyen på samme sted som nå - men avtagbar! Det blir bra, tror jeg.
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Ja, eg trur bæring må vere optimalt for babyen Eg gler meg sånn til å innvie sjalet mitt (eller det blir lenge til eg får innvie det eg har kjøpt no, skal kjøpe eit elastisk til å bære nyfødtbaby i)
plutseligbolle Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2007 hum fins det forskjellige ja? jeg har ett som jeg fikk av noen. prøvde å strekke litt i det nå, det er ikke særlig elastisk. skal det være veldig elastisk? må kanskje spørre dem når de begynte å bruke det. trodde det var nå med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå