Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Nå går jeg på n'te natten på lang tid, uten særlig søvn etter at snuppa har fått nattpuppen sin. Dvs null søvn fra 3-4 tiden om natten. Jeg blir helt skrudd i hodet, psyker meg selv ned på en måte; "nå får jeg ikke til å sove" og "nå våkner snart det andre barnet mitt" osv... Og hvis kl er 5, så får jeg hvertfall ikke sove, for da ringer jo vekkerklokka til sambo snart likevel, selv om det er hele 2 timer til liksom. Så der ligger jeg, natt etter natt, og blir mer og mer sint på meg selv. Det minner jo om tvangstanker. Jeg er kjempetrett, kjempesliten og lei av å gå rundt som en zombie, og det pga av meg selv, og ikke av våkne unger - ironisk nok! Hva kan jeg gjøre? Andre som er slik psyksik nedbrytere av dere selv og søvn???
Sina73 Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Innlegget ditt er som om jeg skulle ha skrevet det selv. I går var gutten min masse våken. Da han våknet 01.30 i natt og sovnet ganske fort etterpå fikk ikke jeg sove igjen for jeg ventet bare på at han skulle våkne igjen. (Natt til i går sov han bare 1 time etter kl 02 og jeg regnet med reprise.) Du må prøve å sove litt på dagen når babyen sover, selv om det kanske bare blir 1/2 time. Men det er kjempeslitsomt å ikke ha overskudd til noe annet enn å vente på neste soveøkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå