Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Jeg skal i bryllup til et familiemedlem, men der vil også min eks være som dumpet meg for to år siden med den nye kjæresten. Noen råd for hvordan jeg skal takle dette...? Gruer meg veldig j26
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Forstår at du gruer deg, men jeg tror kanskje med litt planlegging at det skal gå fint! Du må sørge for at du føler deg som den vakreste i hele verden denne dage. Forbered deg godt. Gjør for eksempel følgende: * Finn drømmekjolen * Ordne neglene dine * Ta solarium så du får en frisk farge * Tren gjerne litt ekstra også, da føler man seg alltid "fresh" og det synes utenpå!! I det hele tatt - gjør ting som gjør at du føler deg mer vel. Vit at du er den vakreste i hele verden og at dette er helt og fullt HANS tap. Du kan jo tenke deg at hans nye dame ikke gleder seg så veldig til å møte DEG heller.... Ekser er jo ikke alltid like populære. Lykke til
Lille jente Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Veldig enig med _Alessi_ her... og så må jeg bare få tilføre en ting: IKKE drikk deg drita full og gå til ham og si at han er en dritt o.l. Oppfør deg, ellers er det du som taper på det. Men føler du deg kjempe flott kommer han også til å se det og skjønne at det er han som har tapt. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 er vel også noe med dette at man ikke skal outshine the bride da! bare et lite poeng;)
brooklyn Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Nåja, alt med måte selvsagt:) Men om du, HI er nydelig og lekker, selvsikker og flott, så er det in your face til eksen din og hans da sikkert usikre dame. Jeg sympatihater gjerne om du vil (evig 15 år på akkurat den der....) husk som en nevnte over, å ikke drikke for masse, slik at du plutselig blir full og begynner å sippe eller mimre teite tanker. Bare kos deg over hvor flott du er og hvor bra det er at du ikke er sammen med den fyren lengre. han har garantert tapt seg:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Det skal nok mye til for å "outshine the bride", så det synes jeg ikke HI skal tenke på ) Hun må jo få lov til å gjøre seg så flott hun bare kan. Det gjør jo uansett de fleste når de skal i selskap - spesielt i bryllup kanskje?
Vannmann35 Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 For alt du vet kan det jo være at det eneste du tenker på når du ser ham er "hva i all verden var det jeg så i ham"... Så ikke ta sorgene på forskudd! Gjør deg så vakker som mulig så du føler deg vel - og følg rådet med å ikke drikke deg for full!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå