Gå til innhold

Bringebær kapsler??????

Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var di kjøpt inn. Men når skal jeg begynne å ta dem??? Det er 7 uker igjen til termin. Hva skjer hvis jeg begynner å ta dem nå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som det er mange meninger om dette. Noen sier uke 34, andre uke 37. Jeg drakk bringebærte en stund for noen uker siden allerede, da jeg leste at man kunne bruke bringebærblader i hele tredje trimester. Nå har jeg begynt å ta kapslene, men tar bare to om dagen nå i begynnelsen ( er i uke 36) trapper opp litt i neste uke tror jeg.

Skrevet

Det står i bladet fra helsekosten at man ikke skal bruke kapslene før de to siste mnd av svangerskapet, så da kan du vel fint begynne med de nå!!:)

Skrevet

Janic: Hva skal de hjelpe med? *vil også prøve*hehehe.. hørt at bringbær kapsler skal være bra.. men for hva veit jeg ikke.. hehe:)

Skrevet

ok Takk! det står jo nemmelig ingenting på den esken! er jo helt håpløst. hihi.

Skrevet

jeg kjøpte kapslene den dagen jeg gikk ut i permisjon.tre uker før termin. tar de fortsatt.hadde termin i går jeg da

Skrevet

mita: Det er super godt for livmoren. De gjør modninsprossessen lettere sier di. å etter fødsel blir det lettere for den å trekke seg tilbake =) Litt rotette skrevet=) håper du fikk det med deg=)

Skrevet

Ja da tror jeg jeg skal gjøre det=)

Skrevet

Hvor mange skal jeg ta da??

Skrevet

noen andre som så noe ang omega 3 her inne? At det ikke skal brukes siste ukene? og at det hjelper motstridig mot bringebærbladkapslene?

Skrevet

På mine står det to kapsler to ganger om dagen.

Skrevet

Janic: oki:) takk fikk med meg det.. da skal jeg kjøpe det:) når kan jeg begynne.. nå? hehe

Skrevet

Mita: Jepp løp å kjøp... =) du kan oxo ta dem nå=)

Skrevet

Det hørtes skummelt ut... hm da må vi ikke ta omega3 nå!

Skrevet

Da kjøper jeg det:) hihi!!! jeg tar omega3 men skal se den linken dere skreiv her...

Skrevet

Det er fødselforberedende. Du skal ta 2-3 kapsler 2 gangerdaglig, enten med vann eller måltid!

Kan taes det siste trimesteret!

Skrevet

Åh, jeg har ikke hørt noe om dette med omega-3 kombinert med bringebærblad kapsler/te. Så det var jo veldig grei info og få! Så idag har jeg tatt mine siste tran kpsl... Så får jeg fortsette med det etter lille knøttet er født. Har 15 dager igjen til termin nå! Skal trappe opp bruken av bringebærbladkpsl også nå fra 2 til 4 per dag! Så krysser jeg fingrene for at jeg slipper å gå så aaaaltfor lenge over UL-termin!!!

Skrevet

hvor kommer dette med at man ikke skal ta tran fra da????? jeg vil jo gjerne ha en kilde til sånn informasjon før jeg retter meg etter den. tran er jo viktig for vitamin d og, kan jo ikke bare slutte fordi noen skriver det her på bim. skal til jordmor i morra så jeg spør henne jeg.

Skrevet

hvor kjøper man dette da?? på apoteket?? er 36+0 nå(om 15min..hihi)..

Skrevet

bringebærkapsler kjøpes på helsekostbutikk.

Skrevet

Skjønner heller ikke hva som skal være galt med å bruke omega 3, sammen med kapslene/teen. Det står jo at bringebærblad-kapsler også styrker livmora. så rart om det skal være negativt da. Ellers har jeg heller aldri før hørt at omega 3 styrker musklene i kroppen. Jeg skal iallefall fortsette med omega 3, om det i så fall "utsetter" fødselen eller gjør at den går senere så får det heller være. Men kan ikke akkurat si at jeg tror så mye på det der.

Skrevet

Da jeg kjøpte mine ble jeg anbefalt av damen å vente til etter uke 37...

Skrevet

Jeg nevndte for jm at jeg hadde kjøpt bringebærkapsler og hun rosa meg for det....

fikk med meg en "bruksanvisning" fra helsekost butikken da jeg kjøpte mine og det står det at man kan ta de fra begynnelsen av sv og de 3 siste mnd i sv. jeg er i min 37. uke nå og begynte med mine for en uke siden, tar en om morran og en om kvelden, og etter innlegget med de omega3 og tran så hart jeg nå sluttet å ta de.....vil veldig gjerne være myk under fødselen...he he

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...