Gå til innhold

Hvordan skal jeg gjøre dette egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 4 mnd får flaske med mme ca kl 1630 og litt over kl 19.I tillegg får hun grøt ca kl 18.Men,hvordan gjør jeg det egentlig med den flaska da?Skal jeg gi henne en melkeflaske rett etter grøten(hvis hun vil ha),som drikke til grøten,eller vente til litt over kl 19 før hun får flaske?

I går ville hun ikke ha flaske kl 19...sikkert mett...hvordan gjør dere det,som har gitt/gir flaske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt...

Skrevet

jeg har alltid gitt rett etter grøten/middagen. hvis ikke så blir det ikke ET måltid hvis du skjønner... f.eks hvis du gir flaska etter ca en time,så blir det et slags mellommåltid.

spesielt om kvelden er det godt for babyen å være skikkelig mett. Slår seg lettere til ro og finner nattesøvnen letttere.

Snakker kun av egen erfaring.

Babyer er jo forskjellige. :-) du må bare teste ut, igrunn.

men når det er sagt,så bør hun drikke en del mme,siden hun er så liten. (vet ikke om dere har begynt å gi vann til grøten også?viss ikke så er d lurt å gjøre) men hvis hun ikke drikker det hun burde rett etter grøten så er det nok greiest å vente litt( en halvtime eller noe), og gi flaska da. mme må hun jo ha. :)

Skrevet

Jeg ga datteren vår velling på flaske til kvelden, det fungerte veldig greit hos oss. Da ble hun god og mett og det holdt hele natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...