Gå til innhold

Hvor stor mage i uke 15 - førstegangs??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann damer!

Er førstegangs, i 15.uke og føler at magen er blitt ganske stor.. Ser mest ut som den er oppblåst, selv tidlig på dagen, men har ikke sjangs til å holde inn magen lenger...

Er dette TIDLIG...??? Har hørt så mange som har sagt at man ikke får mage før man er HVERTFALL over 4 mnd på vei....

VET at dette er veldig individuelt, men trenger bare litt oppmuntring egentlig.... :)

(Er 1.60 høy og er "alminnelig" slank i utg.punktet...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ikke det er tidlig, har sett bilde av mange som har fått mage her inne som er ca like langt som deg. jeg for min del (er i uke 16) har fått mindre mage enn jeg hadde for 1 mnd siden, men den er istedet blitt mer rund, ble skikkelig glad da søstra mi så på den å sa at jeg hadde bynt å få gravid-mage :) for 1 mnd siden var den mer stor over det hele, og størst om kvelden, men dette var fordi jeg var veldig oppblåst. dette har heldigvis forsvunnet. (det var ikke så behagelig). men dette er jo som du sier veldig individuelt! finnes vel ikke noe fasit-svar på mage størrelser :)

Men som sagt synes jeg ikke det er tidlig, husk det er jo ikke mange uker til du er 4 mnd på vei heller!! Synes du skal nyte magen og vise den stolt frem! Det er jo sånn stas, synes du ikke?!!

Skrevet

går du inn på profilen min ser du hvordan jeg så/ser ut i alle fall. Og de bildene er tatt på morgenen før jeg blir oppblåst=)Men jeg syns jeg har liten mage jeg da....venninna mi fikk mage fra uke 8 og hadde veldig stor mage da hun var like mye på vei som jeg er nå...men folk er forskjellige. Både jeg og hun er ganske slanke og korte, så jeg vet ikke om det har noe å si i våre tilfeller da. Jeg hadde kanskje et par kilo mer enn henne i utgangspunktet, men to kg tror jeg ikke har å mye å si. Tror nok du er heeeelt normal HappyDays=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...