Gå til innhold

Jippi - fått fast jobb:o)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg veldig heldig - har vært midlertidig ansatt i 6 mnd nå, og fikk beskjed i dag om at jeg fikk den stillingen jeg søkte på (min stilling - men måtte søke ol pga offentlige tilsettingsregler). Er bare SÅ lettet nå, gravid i uke 22 som jeg er og 60% sykemeldt - så det er deilig å se at det faktisk fungerer sånn i praksis at det ikke blir lagt vekt på sånt:o) De var veldig fornøyde med meg, og det er jo selvsagt kjempekjekt å høre. Så da kan jeg gå ut i permisjon i juli med en god følelse og vite at jeg har en jobb som venter på meg når jeg er ferdig med permisjonen:o))) Og det beste av alt, er jo at det er en jobb jeg trives veldig godt i:o)

Glad i dag, ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Tyder på at reglene virker som de skal der du jobber heldigvis :o)

Skrevet

Ja, det er vel større mulighet for det i staten enn om det hadde vært en privat bedrift....

Skrevet

Grattis!! Så herlig da!! :)

Skrevet

GRATULERER! Er herlig å slippe å uroe seg for økonomi eller for hva en skal gjøre etter permisjonen. Glad for gladnyheter....!!

Skrevet

Kul..grattis!!

Søkte sjælv på en stilling idag, trots att jag er gravid. Ska bli spænnande och se vad utfallet blir dær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...