*RutIetutt* Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Føler meg veldig heldig - har vært midlertidig ansatt i 6 mnd nå, og fikk beskjed i dag om at jeg fikk den stillingen jeg søkte på (min stilling - men måtte søke ol pga offentlige tilsettingsregler). Er bare SÅ lettet nå, gravid i uke 22 som jeg er og 60% sykemeldt - så det er deilig å se at det faktisk fungerer sånn i praksis at det ikke blir lagt vekt på sånt:o) De var veldig fornøyde med meg, og det er jo selvsagt kjempekjekt å høre. Så da kan jeg gå ut i permisjon i juli med en god følelse og vite at jeg har en jobb som venter på meg når jeg er ferdig med permisjonen:o))) Og det beste av alt, er jo at det er en jobb jeg trives veldig godt i:o) Glad i dag, ja!
Moonflower Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Gratulerer!!! Tyder på at reglene virker som de skal der du jobber heldigvis )
*RutIetutt* Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 Ja, det er vel større mulighet for det i staten enn om det hadde vært en privat bedrift....
m den lille Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 GRATULERER! Er herlig å slippe å uroe seg for økonomi eller for hva en skal gjøre etter permisjonen. Glad for gladnyheter....!!
Yoggy ; ) Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Kul..grattis!! Søkte sjælv på en stilling idag, trots att jag er gravid. Ska bli spænnande och se vad utfallet blir dær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå