Gå til innhold

krangler dere mye??


cowboylaila

Anbefalte innlegg

Jeg krangler om alt mulig.. Klager på sambo for alt mellom himmel og jord og tror jeg er ganske ufyselig... Noe har jeg jo rett i da, men...

Jeg blir irritert for alt mulig og vi har ikke hatt sex på 3 uker! Har aldri skjedd før at det har gått så lenge mellom hver gang og vi har vært sammen i 7 år. Hvordan kan man kontrollere hormonene???

 

Jeg vet jo at jeg normalt sett ikke er så følsom og svingende i humøret, men det er helt umulig å unngå å gi etter for sinnet/tårene/frustrasjonen++

 

huff..flere i samme situasjon?

Måtte få sambo til å lese om hormonforandringene som skjer under graviditeten slik at han ikke tror jeg er TOTALT monster...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir også sint fortere enn vanlig. Det er frustrerende å miste kontrollen. Følelsene må ut. Min samboer tar meg med et klype salt (blir enda sintere av det). Vi gikk gjennom noe av det samme da jeg sluttet å røyke..

 

På jobb synes jeg det går greiere.

 

Tror ikke man kan kontrollere hormonene. Jeg må bli flinkere til å tolke sinnet som hormoner og ikke legge skylden på sambo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempeflott at du tar opp dette aktuelle temaet. Er sikker på at mange mange opplever det slik som du. Det er ikke unormalt men absolutt normalt. Hormonene våre dobbler seg annenhver dag første tiden...Skulle gjort det på mannfolka og så har de skjønt bedre.hehehe

Har 3 jenter fra før, hadde ikke slikt sinne på 2 av de men hun i midten hadde jeg det med og har hatt litt denne gangen og. Synes det er bedre nå. Var værst først 4 ukene...Ble kjempesint. Trodde jeg skulle sprekke som en ilder!!! Var ikke store problemet i utgangspunktet, men alt blir bare helt håpløst, og enda verre visst han ikke skjønner deg. Jeg smalt med dørene så de nesten datt av hengslene og ropte og skrek...Var så utrolig forvirra..forstyrra...........

Men nå er det mye bedre. Har roet meg, er 6 uker i dag. Det er vondt å ha det slik, for du vil det liksom ikke. Jeg var så sint at jeg hadde lyst å bare slå han...Gjorde ikke det da hehehethithithi....Jeg tenkte at jeg kunne ønske noen som gikk forbi meg på gaten kunne spyttet på meg eller tatt kråkfot på meg så kunne jeg banket de skikkelig opp. Hadde liksom trang til å få det ut...Ja ja det går over skal du se men det er tøfft å ha det slik.Prøv å ro deg ned men vet det ikke er lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herregud, kjente jeg meg igjen NÅ eller?? ja.... (bare spør sambo)...stakkars tøffelen min får så øra fyker om dagen, av helt tåpelige grunner...får så dårlig samvittighet :( men han skjønner heldigvis hva som gjør det sånn da:) kanskje vi skulle laget en liten klubb her inne, for oss som lider av dette?? hihi, er ikke noe morsomt ihvertfall,når en er sånn hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye sjanser....ikke hver så sinna i helga da jenter !!! hehehe........Jammen ikke lett, men jeg synes det går bedre nå jeg. Enn dere....har liksom ikke det sinne inni meg så mye, men kjenner det stikker fram av og til da...Vi får PRØVE å roe oss, men herregud disse hormonene lever jo sitt eget liv så vi klarer ikke å ha kontrollen her.Gutta får tåle litt.

 

GOD HELG TIL ALLE SAMMEN:-) og kos dere med gubben og den lille.......

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...