Gå til innhold

ULTRALYD!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste ikke at det kunne være SÅ fantastisk? Kjæresten og jeg troppet opp på ultralyden i dag og ble både tårøyd og mer til da vi fikk se den lille, helt frisk og i full aktivitet! Han suttet på tommelen, til og med... Tenk at en nesten ferdig liten baby ligger og spreller i magen! Terminen ble satt til den 22. august, så jeg er 18+4 i dag... Storveies!

Men om det er gutt eller jente? Det aner vi ikke. Jordmora sa ingenting, og vi spurte rett og slett ikke. Vi får heller vente og se...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått ul:o) Ja, det er virkelig en fantastisk opplevelse - husker jeg gråt av glede da ul`en med førstemann var over - var så lettet over at alt var bra. Blir liksom ikke helt virkelig før en faktisk ser den lille inni magen:o)

Skrevet

Hehe, jeg tror kanskje jeg var mer urolig før ultralyden enn jeg var klar over... for jeg ble ganske letta da jeg så babyen sprelle med armer og bein! Jeg har nemlig ikke kjent noe aktivitet før, trolig fordi morkaka er på framsida av livmora, mot magen. Nå kan jeg bare glede meg til ungen blir større, så jeg merker litt mer til den!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått ul!!!

Det er en ubeskrivelig følelse ja :o))

Nyt minnene og vissheten om at alt er bra!!

Skrevet

Gratulerer, og ja det er deilig å se den lille der inne sprell levende:-)

Vi har forresten samme termin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...