Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei meg i dag! Jeg våknet kl åtte av at pjokken lå å småklaget. Etterhvert som jeg fikk summet meg oppdaget jeg at jeg hadde et skikkelig migreneanfall. Det var så voldsomt at jeg greide ikke sette meg opp. Og jeg tror pjokken gråt i nesten en halv time før jeg greide å ta han oppi sengen til meg.

Har løpt i skyttelbane fra senga og på do for å kaste opp i hele morges. Og stakkaren har måtta gråte mye..

Jeg er så lei for det!! Huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke du som er dårlig mor, det er han som er dårlig baby;) Han burde da skjønne at han ikke skal være stille når mor har migrene?

Hehe. neida, men han overlevde nok det med glans!

Skrevet

Hehe.. tidig.. Ja, han burde faktisk skjønne det!! hihi.. Men huff.. Babygråt er skjærende å høre på. Men nå har han fått to fulle pupper, rein bleie og sover søtt ute i vognen.

Men fy, det er en dårlig følelse å bli så hjelpesløs..

Takk for oppmuntringen!

Skrevet

Huff!

Føler med deg. Har hadd ekstrem svangerskapskvalme en stund(over nå:)) Så jeg vet hvordan det føles og ikke greie og ta vare på barnet sitt!!

Men du må ikke tenke på at du er en dårlig mor!!

Tenk på før i tida, når mennesker rett og slett ikke hadde tid til og ta vare på barna sine hele tiden. Du gjør så godt du kan og jeg er helt sikker på at det er nok!! Jeg vet det er en forferdelig følelse, men gutten din tar nok ingen skade av det!

Skrevet

Du gjorde det du måtte. Han er like glad i deg fordet, og han husker det ikke når han blir større. Babyer tilgir mødre like fort som vi tilgir dem :)

Skrevet

Godt å høre.. Begynner å komme meg ovenpå igjen nå. Og vet jo at han ikke lider noe nød :)

Skrevet

jaja, ikke din feil at du er dårlig...hadde nok følt meg som en elendig mor selv,MEN er du syk så er du syk..ikke noe og gjøre med det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...