Gå til innhold

Det er nok det som skjer - Jeg blir alenemor :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt en del problemer i det siste. Diskutert en del og babyen på 9mnd har begynt å gråte av det hele. Sikkert pga stemmene. Livet er vanskelig nå. Jeg elsker samboeren min, men vi fungerer rett og slett ikke. Det har vært så mangt. Løgner, diskusjoner om de dummeste ting som f.eks pcbruk og at han ikke prioriterer oss, og han klarer ikke forstå hva jeg mener. Føles så tomt. Trodde aldri det ville gå denne veien. Fikk sms i stad. Kanskje det er best vi går hvert til vårt. Har sagt det fler ganger jeg også men det er så vondt. Tenker på babyen som ikke får bo sammen med mamma og pappa i samme hus. Tenker tanken - hvordan skal vi klare oss? Jeg har ikke jobb, og eneste inntekten er barnetrygd. Hvordan skal jeg gå frem? Vet det er mys jeg har krav på. Vi har et hjem vi må selge så vi blir vel boende sammen til det. Hvor ble det lykkelige paret av? De som planla bryllup neste sommer. Baby nr 2 osv? Hvordan skal jeg leve uten han.

Gråte litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var trist asså... Fikk en liten tåre i øyenkroken nå. Men du vil jo få dobbel barnetrygd når du er alleine, pluss sånn eneomsorgsstønad. Og så må jo barnefaren bidra også.

Men har dere vurdert å gå i terapi? Høres jo egentlig ut som at dere har følelser for hverandre, men bare klarer ikke matche hverandre helt. Jeg ville forsøkt å søke hjelp.

Har ikke så mange tips og råd, men ønsker dere lykke til.

Varm klem!

Skrevet

Dette er så vanskelig. Kan ikke se for meg livet uten han. Selvfølgelig er babyen det viktigste i mitt liv, men han er en del av meg. Det skal bare være oss hvis du skjønner?

Jeg har foreslått familieterapi, men han vil ikke det. Dette pga traumer med det fra hans barndom/ungdomstid med siden foreldre.

Fikk sms nå: elsker deg...

og da hadde jeg allerde sendt han nøyaktig lik sms to sekunder før.

Hvorfor kan vi ikke fungere sammen. :...(

Skrevet

Dere MÅ forsøke hjelp førs. Man kan ikke pare forlate en person man elsker. Jeg hadde ikke greid det.. Men forstår at det tærer når man ikke greier å komminusere skikkelig, og når man føler seg dårlig behandlet hver dag.

Sett dere ned å skriv ned positive og negative sider med hver andre, og skriv ned hvordan dere ønsker det. Les igjennom og se om dere kan finne noen løsninger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...