sebbe Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 år startet dere med å handle i klær ol. til den lille i magen? jeg er 19+3 er det for tidlig?
mammatilTHEODOR:) Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Tror jeg kjøpte den første bodyen samme uka som jeg fant ut jeg var gravid, bare for å feire litt liksom:)
*juligutten* Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 jeg har bare seng igjen å handle av de kostbare tingene,har tatt litt etterhvert så vi slipper alt på en gang,det er jo ting som er ganske kostbare...jeg er 26+1:)klær tar jeg litt og litt av,en får jo også veldig mye,så jeg kjøper ikke så veldig mye,de vokser jo fort de første ukene:) Gå å kos deg på handel du!!
Alba44 Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Kjøpte de første små plagg da jeg var 20+0. Syns jeg hadde ventet lenge da, så du er ikke tidlig ute. Må være hva man føler for selv )
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 eneste vi har kjøpt, er en taklampe. Det pga at rommet er under oppussing. Ellers så vet jeg ikke når vi skal begynne, samboer mener vi bør vente..
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Vi begynte å kjøpe klær i uke 19 (da var vi på UL og fik vite at det er en gutt). Så nå har vi kjøpt en hel del klær, men har ikke kjøpt noe utstyr ennå.
Kummin&Lillesel Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Tjaa. Vi kjøpte en body til jul - for å pakke inn og gi til mamma som fortelle-gave.. Vi har noen ullbukser og sånn som har blitt strikka av mamma og mormor, og slikt. Og så kjøpte vi stellekommode i uke 12 eller noe slikt - fordi den var så nedsatt! Ellers så begynner vi nok for fullt etter at badet er satt i stand. Vogna er utpekt, så vi må bare bestemme oss for farger, og bestille den.. Og ellers så har jeg sagt at jeg skal være ferdig handla når jeg begynner på min 35. uke. Blir det slik sommer som det var i fjor - så er det ikke SNAKK om at jeg skal ut og tråkke i butikker - høygravid. Nei, jeg vil heller slappe av!
kleika Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 hej jeg er i uke 25 og har ikke kjøbt noe,men jeg har osse mistet 3 før så tør ligesom ikke desuden har jeg meget fra mit første barn,men er så smått begyndt at tænke på at finne gammelt bebis tøj frem,jeg synes ikke det er for tidligt for deg at kjøpe noe nu,men ta det lidt hen af veien og tænk godt over hvad du kjøber etter at ha jobbet med babyting kan jeg si der er meget møkk derude.kos deg og held og lykke med dine innkjøp
Luans mamma Skrevet 23. mars 2007 #10 Skrevet 23. mars 2007 Kjøpte noe klær rett etter første ultralyd og da var jeg 22 uker på vei. Kjøpte først vogn og bilstol igår, og nå er jeg 27+2. Jeg stresser ikke. Kommer til å kjøpe litt av gangen. Greit å fordele det litt utover, fordi det blir ganske kostbart.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 23. mars 2007 #11 Skrevet 23. mars 2007 det er vel opp til enhver når man skal begynne å handle til den lille så det er bare du som kan vite om det er for tidlig. Har lest om flere som ikke vil handle før babyen nesten er født. På den andre siden har du sånne som meg da, som handler jevnt og trutt hele tiden=) Jeg lurer på om jeg kjøpte det første plagget da jeg var 8 uker på vei. Siden da har det blitt flere klesplagg og vogn. Er litt over 16 uker på vei nå. Passer meg mye bedre økonomisk å gjøre det på den måten, i tillegg til at jeg får tilfredsstilt mine shopping- behov =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå