Lille jente Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Trenger litt inspirasjon! Og hadde vært flott om dere hadde noen bilder dere kunne vise....
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Hvis du har en panduro i nærheten så har de kommet med en egen bryllupsbok nå, koster 139 kr og er full av bilder av invitasjoner, bordkort og menyer. Masse flott. Eller du kan ta deg en gratis panduro"brosjyre", der er det også noen ideer. Kanskje det ligger noe på panduro.no også? Invitasjonene våre er ikke ferdig, så jeg får ikke vist deg dem enda...
♥Snulder Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er heller ikke helt ferdig med våre. Kan legge ut bilde når jeg er klar:)
Amy85 Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/472086/offset/0 Her er den jeg lager... Papir, lim og Quickutztang )
Lille jente Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2007 oj!!! Det var fine invitasjoner du hadde Sørlandssola!!! De var virkelig flotte. Bryllupsboken fra Panduro har jeg allerede kjøpt. Men jeg føler jeg står litt fast uansett! Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe fatt på dette. Takker for flere bidrag med bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå