Gå til innhold

noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har en veldig aktiv baby i magen? min er helt i hundre,beveger seg og sparker nesten hele tiden,går ikke 10min i mellom hver gang en gang...er dette normalt?? er litt bekymret for at det er noe galt også,om det er noe som plager den osv....vanskelig å forklare men håper dere skjønner!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 26+1 forresten,og ser det veldig godt utpå magen..

Skrevet

Hadde akkurat tenkt å skrive et inlegg - akkurat nå er det vill fest i magen! Sparker og vir og rister og dirrer - må nesten le! Synes det er SÅ deilig jeg!

Bitteliten har rolige perioder også, men jer kjenner bevegelse ofter og oftere nå (er 19+2), og det kjennes godt utenpå magen.

Tror ikke det er noe galt så lenge babyen din beveger på seg - alt liv er jo bra, sku en tro. kanskej han har samme sovemønster som deg, sånna t du ikke lagger merke til hans rolige perioder?

Skrevet

hehe...ja det er en helt fantastisk følelse!! men den er helt turbo til tider og har hatt en del kynnere,derfor ble jeg litt bekymret over om den kanskje hadde vondt osv....vii bekymrer oss vel alt for mye til tider:)

Det er ganske morsomt å se på ja,ligger og ler for meg selv!!

Skrevet

Sånn var førstemann i magen min også:o) Er nok ikke noe galt i det - tyder bare på en baby med mye overskudd, he he. Legen min sa at en aktiv baby inni magen tyder på en aktiv unge når h*an kommer ut - og det stemte for vår del, he he - har en liten turbo-gutt;o) Denne gangen er det betydelig mindre liv, nesten så jeg blir litt bekymret...men hun er nok bare mer bedagelig anlagt enn storebror:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...