gravidapida Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 hei, skal besøke venneinne som har fått barn, tenkte-skal jeg kanskje gi en oppmerksomhet til henne siden det er hun som har jobba her liksom? Babyen får kanskje så mye ting og tang? Hadde dere blitt glad for en deilig krem eller noe sånt eller er det best å gi ballonger, blomster og ting til babyen som vanlig? Hva ville dere ønsket dere? God dag!
Mamman til Emma og Lukas Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Når jeg fikk jenta mi så fikk jeg masse hudprodukter fra venninnene mine. Bl.a. bodypeeling, bade-kuler osv. Kjempe deilig å kunne ta vare mer på seg selv også... Jeg satte iallfall veldig stor pris på det...)
Alba44 Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Tror ofte babyer får mest klær, så jeg gir ofte stelleprodukter/et pent håndkle o.l. Til mor må jo en deilig krem, dusjsåpe, ansiktsmaske, hårkur være toppen! Det hadde jeg bli glad for )
*Sweetheart* Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Jeg tror jeg hadde likt bleier til den lille(det koster), deretter kanskje noe jeg kunne bruke på meg selv; krem, ansiktsmasker, o.l
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Syns ikke bleier koster så mye. Men det jeg satte pris på sist jeg lå på barsel var litt godis, pleieprodukter til meg selv og fine kort:) Babyen får masse den allikevel:)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Hvis du skal kjoepe bleier, saa boer du foerst forsikre deg om at hun skal bruke engangs, for det er jo ogsaa en god del som bruker toeybleier. Pleieproduker til mor hoeres jo kjempefint ut. Jeg tror at det vi kommer til aa oenske oss aller mest til babyen er barneboeker, saa det er jo ogsaa en tanke...
m den lille Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Masse gode forslag - er viktig at mamma'n får litt luksusfølelse av gode kremer og lukt og sånt; føler seg kanskje ikke som verdens mest sexy menneske for tida...? Hvis du skal hjem til venninnen din kan du jo gjøre som de gjorde før i tida? Da skulle man ta med mat på barselbesøk, slik at mamma'n slapp å lage mat ihvertfall den dagen. Hva med muffins, kaker, en god pose te e.l. slik at hun ihvertfall ikke trenger å stresse med å servere noe til deg og til fremtidige barselbesøkende?
ano`num *17.03.10* Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Et lettlest blad, kake (! gjerne noe som kan serveres på sykehuset, til glede både for mor & besøkende), blomster (kommer litt ann på hvordan familien er, jeg fikk ikke blomster og savnet det). Kremer, hårkurer osv er kanskje litt vanskelig. Om en ikke vet hvilket produkt hun bruker da! Får jo i utgangspunktet ikke byttet det inn. Er jo "kjedelig" å få en type en ikke bruker eller liker. Maten på sykehuset er jo ikke den beste heller! Kanskje hun kan tenke seg noe utenfra. Påsmurt baguett eller rundstykker. En kompis av mannen som jobber på kaffe kom med det til meg. Tenkte ikke tanken selv.... Men du verden så godt det gjorde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå