kanskje mamma Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Jeg fikk svar på hcg målingene, det var 755 første gang og 901 andre gangen. Og progesteron nivået hadde gått fra 7 ned til 5. Dette var ingen god nyhet, er så trist, ligger bare å gråter. Vet ikke hvor langt på vei jeg er, men kanskje 5 uker. Er det noen som har hatt noe lignende, og hvordan gikk det? Værså snill noen og svar meg, er desperat!!!!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Kan ikk så my om dette her, men vs du ikke vet hvor langt du er på vei. Hvor f tok du disse målingene da?
kanskje mamma Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 Fikk ta ul og prøver pga blødninger.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 men kan være jeg er dust nå, men vs du ikke vet hvor lang du er på vei, kan det være at det kun er en forsinka mens eller at det er en kjemisk graviditet?? Jeg vet ikke asså, men siden det er så tidlig å gr kan det være det??
prøvekluten+3små Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 men da stiger jo hcg'et ditt?eller er d ikke nok stigning?
kanskje mamma Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2007 Jeg er gravid, men er veldig bekymra og lei meg pga de lave hcg verdiene....(
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 jeg fikk ikke tallene da jeg var inne til hcg måling men fikk vite at det var en liten stigning som kunne være for liten til at nurket var i live. Det kunne også være normalt. var på UL, og da var det jammen liv! håper det går bra med deg og!
kanskje mamma Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2007 Snakket nettopp med gynekologen og hun sa at det er liten sjanse for at det skal gå bra pga de lave verdiene. Er så lei meg, blør enda, men ikke mye og ikke smerter. Har vel gjerne innsett at dette går galne veien.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 22. mars 2007 #10 Skrevet 22. mars 2007 uff. stakkasj da. Hvis det er noe trøst så er det bra det skjedde såpass tildlig og at det skjedde fordi det er noe feil med fosteret. Du kan i vertfall bli gravid, så nestegang går det så bra skal du se =)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. mars 2007 #11 Skrevet 22. mars 2007 hcg i kroppen utenfor graviditet ligger vanligvis på mellom 1 og 4, det dobler seg pr 1,5 dag når man er gravid. det er jo ikke så gæli dette da. kan være du er ett par dager kortere på vei bare, men gravid er du definitivt nok, ellers hadde ikke hcg steget sååå mye
kanskje mamma Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. mars 2007 Jammen er det normalt å blø slikt brun-rødt blod som er litt slimete da? Det er ikke mye, ett tørk så er det vekk etter toalett besøk.. Jeg er så trist, gråt så mye at jeg egynte å hyperventilere, sitter med en mega hodepine nå. Tror jeg har mistet håpet....
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. mars 2007 #13 Skrevet 22. mars 2007 Hm.. Hvis du mister så vil det jo komme mye mer blod enn som så.. Ikke for å gi dere ekle bilder av noe slag nå, men sist jeg mistet, kunne jeg bare trykke forsiktig så bare bobla det ut maaasse blod.. kan jo bare være en såkalt "festeblødning"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå