Gå til innhold

uke 21 og allerede begynt å hovne opp i fingrene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske at jeg hovnet opp så tidlig når jeg gikk med førstemann. Er det noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet bare at forlovelsesringen min saa vidt ikke passer mer. (Den var litt for trang i utgangspunktet, da.) Gifteringen min var akkurat passe, og den kan jeg fremdeles ha paa meg selv om den er litt trang. (Har ikke kunnet bruke forlovelsesringen siden ca. uke 20--i morgen er jeg i uke 24.) Man skal visst vaere obs. paa det hvis man blir veldig hoven i fingre, ansikt, osv da det kan vaere tegn paa bla. svangerskapsforgiftning mener jeg aa ha lest. Men har ogsaa lest at aa bli litt hoven er normalt.

Andre som opplever det samme?

Skrevet

Jeg trodde heller ikke at man skulle hovne opp så tidlig. Min forlovelsesring er også blitt trang, men det skyldes nok mer en veeeldig sunn apetitt og litt mye sjokolade... Det er sikkert ingenting å uroe seg for, men jeg hadde kanskje tatt en telefon til lege eller jordmor for å spørre.

Skrevet

Jeg også, men stort sett på kveldene. Både bena og fingrer. Hadde det ikke sånn i første svangerskap jeg heller..

Men det er vist ganske vanlig ja, har eg hørt.

Skrevet

Vil anbefale deg å se på saltinntaket ditt. Spiser du mye salt har du lettere for å hovne opp.

Jeg hovner opp i bena i løpet av dagen, og har blitt obs på at jeg blant annet må drikke mye vann i løpet av dagen for å hindre elefantføtter om kvelden.

Grønne druer skal visst også være bra for å motvirke vann i kroppen.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...