Gjest Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har ei datter fra et tidligere forhold. Hun storgleder seg til å bli storesøster. Jeg synes det er viktig for oss alle at hun får være med på prosessen rundt fødselen. Ikke selve fødselen selvsagt, men at hun vet når vi drar på sykehuset, hun får komme å besøke oss der og bli kjent med babyen m en gang. Og at hun får være med når babyen skal hjem. Også fordi hun har en stesøster på samme alder som skal være med på dette. Nå har faren hennes bestillt sydentur til dem 13 dager etter min termin. Faren har i 2 år nå lovet en slik tur uten at d har blitt, og hun storgleder seg til dette også.. har hatt litt skuffelser i forholdet til faren. Jeg gikk 3 uker over termin forrige gang, så det er stor mulighet for at hun er borte når ting skjer.. Og som sagt synes jeg det er viktig at hun får med seg prosessen rundt fødsel og hjemkomst. Selv om man skal tenke på at alt går bra de aller fleste tilfellene, så tenker jeg også på at enn hvis det skulle skje noe m babyen slik at alt er snudd på hodet til hun kommer hjem? Dette har gjort at jeg stresser litt med at babyen skal komme til termin, og helst litt før... huff, blir helt frustert. Har pratet med JM om det. Hun sier at hun kan strippe meg, og så høre om jeg får komme inn til igangsettingsakupunktur rundt termin.. Det jeg lurer på nå er om jeg i tillegg skulle begynt med modningsakupunktur.. Og i tilfelle når gjør man dette? Synes litt synd på meg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå