Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere her inne som er tørste veldig ofte,føler jeg drikker hele tiden,visst ikke blir jeg uvel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte. Må ha med meg drikke over alt. Er jeg på en plass uten å få noe å drikke, blir jeg ofte veldig tørr i halsen og kvalm.

Skrevet

godt å høre at det ikke er bare meg som har det sånn:)kan vere ganske ubehagelig til tider...

Skrevet

det samme her, drikker og drikker, og det maa helst vaere vann, blir skikkelig uvel om jeg ikke drikker nok.....litt slitsomt... :)

Skrevet

jepp, jeg er også tørst hele tiden! også om natta. så det blir endel tissing da, hehe!

Skrevet

Hehe...jeg blir så tørst rett etter at jeg har lagt meg jeg..hehe. Er nesten sånn at idet hodet treffer puta, så bare må jeg ha vann. Har ordnet meg med en flaske vann på nattbordet...min kjære ble litt lei av å hente glass etter glass med vann hver kveld..hihi. Ikke rart jeg løper på do 4-5 ganger i løpet av natta... :-/

Men kjekt å høre at det er flere som har økt veskebehov! :)

Skrevet

Jeg er også usedvanlig tørst! Husker at det var sånn forrige svangerskap også. Jeg drikker og drikker, mest vann da. Problemet er jo at jeg må tisse "hele tiden". Tror det er normalt.

Skrevet

I natt droemte jeg at jeg drakk en hel mugge med vann. Ogsaa gaar jeg og drikker vann konstant for tiden. Vi produserer jo masse fostervann, da...saa det er vel naturlig. Har vaert litt inne paa tanken om jeg er i ferd med aa utvikle svangerskapsdiabetes--saa det er godt aa hoere at andre er i samme situasjon og at det virker normalt. Skal uansett ta sukkerbelastingsproeve i neste uke, saa da faar jeg svar paa det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...