Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 7 uker har våknet klissvåt på ryggen to netter på rad nå...(etter bare et par timer siden stell) Vi bruker Libero 5-8 kg. Bleien er ikke våt, men det renner ut på ryggen hennes. Er pampers bedre kanskje?? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror konklusjonen her er at det er veldig individuelt... man må bare prøve seg frem. Vi sverger til Pampers, men kjenner andre som liker Libero bedre. Har vel litt med kroppsfasong å gjøre i alle fall.

Gjest otilie79 & jentene:)
Skrevet

Bruker Pampers og har gjordt det på alle 3 jentene mine:)

Skrevet

vi bruker egentlig tøybleier, men har kjøpt pampers for å ha når vi skal på besøk til folk uten barn, eller familien vår.. enklere å bli kvitt hehe , men vi valgte pampers sine pga de var billigst..

på rema 1000 koster en pakke 20kr (2-4kg og 3-6kg), mens samme pakken koster 39.90 på obs`n, og 69.90 på SPAR

syyyke forskjeller i bleiepris!!!!!!!

hjelper ikke å få 10kr i rabatt eller hver 4 pakke gratis, når de koster over det dobbelte av rema 1000.....

Skrevet

har aldri hatt vannlekkasje med de heller...

eneste når hun har sin ukentlige avføring, som eg ûber flytende, så er bleia fyllt oppover magen og ryggen hehe

og da må klærne skiftes og :fnise:

Skrevet

gutten vår brukte libero de første 4 mnd men da lakk det, nå bruker vi pampers og de er supre...myke og fleksible...

Skrevet

Takk for svar!:) Da har jeg kjøpt pampers for å prøve til natten! Håper vi slipper våt seg i natt...

Skrevet

Vi brukte pampers først, men vi hadde flere lekasjer med dem, så vi byttet til libero, og er sjelden vi har lekasjer nå. Men er veldig nøye med å dra ut bleien rundt kanten av føttene, for om kanten er vendt innover så lekker de og.

Skrevet

Jeg brukte pampers i begynnelsen så gikk jeg over til libero 5-8 kg. Synes libero-bleien trekker opp alt veldig bra! Har ikke hatt en eneste lekasje med de.

Har inntrykk av at pampers-bleiene er mye stivere enn libero-bleiene også.. Tror liberoen er mykere i kantene enn pampers (hvertfall av de jeg har prøvd).

Menmen, smaken er som baken!

Skrevet

For lekkasjer kan du bare gå opp en størrelse, har ikke noe med merket å gjøre.

Vi var uvitende Libero-brukere og slet mye med bleieutslett. Det forsvant brått og for godt med en gang vi byttet til Pampers. SÅ mye bedre bleie. Sitter også mye bedre, ikke så tykk og klumpete.

Skrevet

Bruker Libero om dagen og Pampers om natten, vi...for Libero lekker her og... Men synes det lukter så fort tiss av Pampers-bleiene, orker ikke det på dagen... Så derfor... :) Funker fint nå...

Skrevet

Her bruker vi kun pampers. Kjøpte Libero en gang og det blir ikke kjøpt igjen. Du kan jo eventuelt og prøve å gå opp en størrelse på bleiene, dersom hun er lang/stor for alderen. Det ble vi nødt til med sjarmøren.

Skrevet

vi sverger til pampers ,Libero er så stive syns eg.

Pampers active fit (de lilla pakkene) er kjempeelastiske og skal absorbere godt på hele bleien.

Skrevet

Pampers her, helt klart. I begynnelsen, når vi brukte libero lakk den om natten. Pampers har han aldri klart å tisse igjennom.

Har prøvd libero i ettertid og nå får han utslett av de.

Skrevet

Vi bruker Libero og har ikke problemer med lekkasje. Har prøvd Pampers, men de likte vi Ikke.

Skrevet

Jeg hadde samme problemet, bare det var med pampers sine bleier..så her i huset brukes libero.. tror man må prøve seg frem, for alle barn er forskjellige..

Skrevet

Vi bruker Libero på dagen og Pampers dry fit på natta. Er våt oppover ryggen hvis vi bruker Libero på natta. Men er nok på tide å gå opp en bleiestørrelse snart...

Skrevet

Vi har prøvd begge deler og alltid kommet tilbake til Libero, men som andre sier- det er veldig individuelt og har jo mye med kroppsfasong å gjøre. Min har alltid vært lang og smal, og Pampers ble for klumpete og stort på henne.

Skrevet

jeg ble ikke fornøyd med pampers, men libero er bra...

helt til jeg fant ut at de har BILLIGE og BRA bleier på LIDL!!!!!

Kun det som gjelder her i hus nå!

Skrevet

Libero er best av de syntes jeg i allefall, ikke ofte uhell med lekasje her..

LIDL sine bleier bruker vi også forresten, overraskende bra, og billig

Skrevet

Jeg har brukt Pampers til begge mine to gull og har aldri opplevd at de tisset gjennom uten at bleien har vært ekstremt våt.

Strammer du bleien godt nok i livet?

Skrevet

Jeg liker beste libero,lekket bare med pampers.

Har aldri lekkt me libro:)+her er det litt billigere med libro

Skrevet

Sverger til Libero her, lekker ikke om man setter den riktig på ;)

Skrevet

I natt har vi hatt på pampers 4-9 kg. Ingen lekkasje!:) Men som en nevnte lenger oppe, lukter de mer tiss enn liberobleiene... Så konklusjonen min er at libero er best på dagen, men pampers er best på natten. Pampers er mer tøyelige i livet, så får strammet de mer enn libero sine!

Men som flere skriver er dette individuelt!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...