Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe galt med meg? Jeg synes ikke alle barn er søte. Alle har sin egen sjarm ja, men mange er langt fra søte. Har f.eks et par venninner med barn som jeg synes rett og slett er mindre fine.

Men jeg har ikke barn selv. Og har faktisk tenkt litt på at hvis jeg er så heldig å få barn en gang, hva om jeg ikke synes babyen er søt?Er det slik at ens egen baby automatisk blir søt?Har jo ingen peiling på dette jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle babyer er på langtnær pene. Og enda færre når du får egne barn. Alle synes sitt barn er nydelig vil jeg tro. Ihvertfall jeg!!!

Skrevet

Alle synes sitt eget barn er vakkert. Og når man selv får barn blir de andre litt søtere også;)

OG det er faktisk på samme måte med babyer som med voksne, år man blir litt kjent med dem så blir de gjerne enda flottere!

Skrevet

Du er IKKE den eneste som tenker slik nei..jeg er selv nybakt mor, synes babyen min er nyydelig men hun er virkelig nydelig også, i følge jordmødre,helsestasjon og alle som ser henne!!

men selvfølgelig alle synes nok sine egne babyer er pene...selvom det er mange babyer som ikke er noe spesielt fine...det er faktisk bare noen få som er virkelig nydelige..slik som datteren min..hehe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...