Gå til innhold

Når sluttet barnet deres å gulpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min gulper bare mer og mer. Den første måneden var det ikke så ille. Nå er det riktig ille, blir helt gjennomvåt enkelte ganger. Begynner å bli lei gulp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nummer en gulpet mye frem til hun var 8 mnd. Da ble det mindre. Innen hun var et år ble det borte.

Nr 2 er 3 mnd. Gulper fortsatt masse.

For begge to var det ikke så mye gulping den første måneden, men så ble det mye å tørke opp for å si det sån ;-)

Skrevet

ho her hadde skikkelig sprutgulp, gulpet etter hver måltid... ga seg ved 2-2 1/2mnd...

no e ho 3 mnd, og er sjeldent det kommer opp noe :jippi:

Skrevet

Skjønner deg. Blir litt slitsomt... Jenta her er snart 9 mnd. Hun gulper litt fortsatt, men ikke på langt nær så mye som hun gjore. Det var helt ekstremt! Gjore ikke annet enn å vaske klær og gulv en periode. Begynte nok å hjelpe litt rundt 6-7 mnd her. Hold ut:)

Skrevet

Vi har en datter på 6mnd som var en sikkelig storgulper! Måtte skifte på både meg og henne klær opptil 5 ganger om dagen. Veldig slitsomt!!

Det begynte og gå over ved 4mnd alder ca....Og nå gulper hun sjeldent, bare noen få ganger i uka:) Så hold ut!!!

Skrevet

han sluttet vel å gulpe etter jeg sluttet å amme,dvs rundt 6-7 mnd alderen. nå gulper han bare hvis "tanken er full"... altså,at han har fått for mye mme... har minsket melkemengden etter grøten/skiva nå,og da gulper han sjelden.

Skrevet

Gleder meg til den dagen snuppa slutter å gulpe.... hun gulper mye. skifter kær 3-4 ganger om dagen, ser ut som alt kommer opp igjen, men hun legger på seg da:) oxo lukter det jo så vondt:(

Skrevet

snuppa mi var en storgulper:/ nå er hun 5 mnd og har ikke gulpet noe betydelig på et par uker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...