Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Heihei... Noen flere med ul paa mandag som kommer.... ? 26.3 blir vell d...
scubagirl med scubababy Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Jeg skal på ul til mandag.. Vi var på ordinær ul 5. mars. Men nurket lå litt krøllet til, så alle mål etc. ble ikke tatt skikkelig. Fikk ny time til mandag. Håper lille nurket er mere samarbeidsvillig nå. Nå kjenner jeg også litt liv hele tiden, så det å få "flyttet" litt på nurket for fine bilder og fine mål er kanskje litt lettere nå?
M&MH Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 Jeg skal også!:-D Klokken halv 8 om kvelden av alle tider... er sååå lenge å vente hele dagen da!Sukk!
cornelia_høygravid Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Jeg skal i morra, og får ikke gjort noe annet enn å telle timer i dag....Det er veldig spennende!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2007 Hihi... Du maa ha lykke til imorgen! Og til alle andre ogsaa her, lykke til! Gleder meg sinnsykt til aa se den lille.. endelig!!! Men blir litt rart kansje naar det er over... har liksom ikke det aa glede meg til lenger... hoeres kansje litt rart ut.. Men har liksom vert noe aa se fram til hele veien, i dette 9 mndrs laaaange svangerskapet.. heh... Men naa er det liksom ikke noe.. utenom babyen seff da :) men naa er det bare ventetid liksom hehe....
Veldig-Fødeklar Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Jepp, UL den 26.mars her også.. spennede!
Mariana_K Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Jeg skal også på UL på mandag, på kveldstid...trodde ikke det var så vanlig? Blir en ekstra lang dag... Både gleder og gruer meg :/ Har tendensen til å bekymre meg litt for mye, så håper bare alt er bra med den lille... Teller nesten timene...lenge å vente til helt over helgen Lykke til alle sammen
Manamanam:-) Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Yoho - ultralyd på meg også. Gleder meg masse!
eli81*høygravid* Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 skal kl 8 om morgenen jeg, deilig å slippe å vente hele dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå