Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært litt nummen i fingrene noen dager, det kommer plutselig, mister helt følelsen. Pg så har jeg hatt litt flimring forran øynene med hodepine? Hva er dette? Burde jeg reagere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nummen i fingrene har jeg ikke vært. Men hadde flimring for øynene og hodepine. Ringte jordmor og fikk time med en gang. Sjekket om det kunne være svangerskapsforgiftning (noe det heldigvis ikke var i mitt tilfelle) men ble sykemeldt for stress. Det har hjulpet å ta det med ro i alle fall. Men du bør nok ringe jordmor eller legen for å være sikker.

Skrevet

Jeg opplevde de samme tingene for rundt 1 år siden, og når jeg da sjekket jernlagrene hos legen så hadde jeg en jernverdi på 4.. noe som er svææært lavt.. Så bare etter noen dager på jerntabletter (100mg) forsvant i alle fall nummenheten i fingrene..

Jeg er jo ingen lege, så vil vel kanskje råde deg til å ta en sjekk hos legen, eller i alle fall ta en telefonsamtale. Er jo ikke noe koselig å gå rundt og være nervøs, i tillegg til at man føler seg dårlig..

Skrevet

Hei, tusen takk for svar. Skal til lege i morgen.

Skrevet

Nå har jeg vært hos lege, men alt ser greit ut. Men er ikke god enda, svimmel og ør i hodet. Håper det går over snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...