Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Kan noen hjelpe meg, har nå min 5 brystbetennelse siden jeg fødte i januar, 3 med antibiotika, 2 klarte jeg å bli kvitt selv. På helsestasjonen er hjelpen å få lik null, hyppig amming. Har også klaget hos dem at det er vondt når hun suger, er det feil stiling- sugeteknikk? Ingen hjelp å få. Nå er det like før jeg gir opp all amming, det er synd for jeg har nok melk, sist ammet jeg i 18 mnd uten problemer. Pumper ut når jeg har spreng om natta, lurer på å kjøpe meg en liten elektrisk pumpe, noen som er bra? Har sett den til avent på tilbud, har den manuelle, er fornøyd med den men får kanskje ut mere med el pumpe. Leide på babyshop føste betennelsen, et stort og dyrt drog.
Expat Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Hvor befinner du deg? Tar du lecitin? Har du gitt melkeprøve til dyrking?
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2007 Bor på nedre romerike. Vet ikke hva lecitin er, tar nå abboticin 500 mg x 3. Ikke levert noe melkeprøve nei. Dette er en ikke dag, er selv dårlig, snuppa på 3 er hjemme med vannkopper, lillegullet er heldigvis rolig og sover. Har fått antibiotika av min far som er lege, men bor ikke her. Men er ike i tvil om at det er betennelse.
Expat Skrevet 22. mars 2007 #4 Skrevet 22. mars 2007 Okei, kan du sende ham linken til behandling av bb, det er antakeligvis ikke riktig ab. (Jeg dytter tråden) Lecitin motvirker tetting av melkegangene. Kjøp det f. eks . på apoteket, 1200mg kapsler to ganger per dag (tre til fire hvis det ikke har nok virkning) Og så trapper du ned en og en per uke når du blir bedre. Mange bruker 1 per dag som vedlikeholdsdose. Helt ufarlig. Og gå på hs og be om å få gi dyrkeprøve av melken din (en dasj i et prøverør). Jeg var glad i Medela mini electric'en min. De bråker, men får plass i en håndveske og veier ikkeno. Koster godt under en tusing.
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2007 Får du kjøpt lecitin uten resept? Skal til homeopat på tirsdag, mange som har god effekt av det. Har det noe for seg å bruke cyntocynon spray?
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2007 Har forøvrig betennelse ihøyre og venstre pupp om hverandre, ikke hatt to ganger på rad i samme pupp. Mener nå at jeg kler godt på meg når jeg er ute å går, bruker ullinnlegg.
Expat Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Absolutt ikke ullinnlegg rett på brystet! Du bør koke dem opp (i stille vann), og så bruke papirinnlegg inni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå