Gå til innhold

61-modell

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker deg fra barnimagen og har forstått at du sliter med endel. Jeg håper du har søkt profesjonell hjelp da du har barn som må tas hensyn til også i tillegg til deg selv. Ingen fortjener å gå rundt og ha det dårlig. Jeg er ingen profesjonell på det området du trenger, så jeg kan ikke gå inn i det, men jeg vet at det sikkert er noen her inne som kan anbefale deg hva du bør gjøre. Håper de kan hjelpe deg på vei via pm.

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle akkurat til å gi deg det samme rådet, 61-modell!

Håper du kan komme deg videre :)

Skrevet

Ja, men si meg damer: Tror dere det er meg som er koko? Er det uvanlig, eller det å forvente for mye når jeg synes jeg har ventet lenge på å elske med mannen min når jeg har ventet en 10-12 dagre?

Skrevet

Har du prøvd å snakke med mannen din om dette da eller?

Skrevet

Jeg tror ikke det finnes noen faste regler for hyppighet. For mange par går det i bølger også, det gjør det i hvert fall hos oss. Men som sagt, det er bedre å snakke med fagfolk om dette, tror jeg :)

Skrevet

Der kan virke veldig negativt å mase. Jeg har bestilt time hops Dr. Purvis for meg selv, for å få noen gode råd. Ellers snakker jeg med psykolog, ja da, en hel masse. Det er bare slik at det har vært helt forferdelig for meg å bli avvist så mye de siste 3,5 årene av et 4,5år gammelt forhold. Det er mulig jeg er kommet i overgangskrisa, eller? Kanskje det. Overgangskrise og nylig barselkvinne.

Koser meg jo med skatten, som nevnt, -- Og hva med snart fjortis-en i huset? Blir jo mye til en serviceperson, skatt eller ikke skatt. Skatten har begynt med ny oppstart på puppen etter masse forkjølelse. også her er det litt baby-party i de små timer. Et er noe med at mor må ha påfyll også, trenger litt oppmerksomhet fra mannen, jeg sier jo til han stadig at han er kjekk og pen. Så hvorfor skal han da få ,eg til å føle meg som mora til Stomperud.

Skrevet

Fy fader så mange trøkkleif jeg lagde.

Skrevet

Jeg får en følelse av at noen kanskje roper på meg... Husker vagt at 61-modell skrev noe for en stund siden, men har ikke sett noe på lenge. Jeg vet ikke om jeg kan tilføre mye mer enn den psykologen du går til, 61-modell, men send meg en en PM hvis du vil.

Når det gjelder hyppighet er vel alt vanlig selv om det presenteres at ca 2 uka er gjennomsnitt. For å være ærlig tviler jeg på at det stemmer. Mine venninner er i hvert fall ikke med på å holde det snittet oppe på såpass høyt.

Det jeg vet er at det er vanskelig å være kvinne og den som vil mest. Tror avvisningen føles ekstra ille da, menn skal liksom alltid ville. Jeg har selv vært i forhold og vært den som ikke ville, vet at det er lite lystvekkende å bli "mast" på hele tiden. Fører gjerne til at man trekker seg unna i stedet for å åpne opp litt og se om det kanskje utvikler seg.

Jeg har jobbet på familiekontor og har da selvfølgelig jobbet med denne problematikken. En typisk "lekse" til par er å si at de bare skal kose den nærmeste tiden og ikke ha sex. Gi den minst interesserte mulighet til å være nær uten at det betyr at man "må" gå hele veien etterpå.

Sexolog er sikkert bra, men er det du som trenger det da? Du høres ut som en vanlig kvinne med helt vanlige behov. For meg høres det ut som om dette er et bredere problem enn det som kun handler om sex. Det handler om at du ikke føler deg verdsatt i hjemmet ditt, alle tar deg som en selvfølge, du oppleves som lite attraktiv og ikke en gang sex kan du tilby mannen din. Han setter ikke nok pris på deg og du blir trist. Dette må da være et sampillsproblem? Har dere vært på familiekontor? Er han villig til å jobbe for at dere skal få det bedre sammen og for at du skal føle deg bedre? For meg blir det rart at du skal jobbe individuelt med avvisningsproblematikk når det du føler deg avvist på er helt rimelige forventninger i et et forhold. For de aller fleste voksne er det rimelig å både gi og motta anerkjennelse i forholdet sitt og sex er en naturlig del av forholdet mellom to voksne mennesker som er glade i hverandre.

Nå synset jeg masse på tynt grunnlag, skulle bare si at du kunne sende meg en PM hvis du ville. Stor klem fra en som synes at du fortjener bedre enn du får og håper dere sammen kan gjøre noe med det.

Skrevet

Jeg er så uteknisk at jeg vet ikke hva en pm er for nooe engang jeg. Vet hva sms er, men det går ikke med min mobil, for den er moden for søpledunken. Hva er en PM, kan jeg sende deg det?

Skrevet

En PM er en personlig melding. Du kan sende en ved å gå inn på din egen side. Der er det noe som heter postkasse, der kan du sende meldinger til andre brukere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...