linita28. Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 Heisann.. ikke noe syt eller noe. har hengt meg på flere ganger jeg å skrevet hvor mange dager igjen. men hvorfor gjøre dette vær dag?kan jo bare gå tilbake en dag å sjekke da men er litt nysgjerrige på dager igjen hos andre? eller?ikke for å klage el syte. men bare lurer liksom.er det noen spess grunn til at den tråden kommer igjen vær dag?hvorfor ikke en gang i uken eller noe....
plutseligbolle Skrevet 22. mars 2007 #2 Skrevet 22. mars 2007 Jeg synes også at det er litt overdrevet. Jeg gidder aldri å skrive hvor mange dager jeg har igjen på de listene, skriver det heller i andre innlegg der det er relevant. Men smaken er jo som baken, som kjent.
rampen_ Skrevet 22. mars 2007 #3 Skrevet 22. mars 2007 ja, det er bare å la være å legge inn om man ikke vil:-) jeg syns det er en fin måte å telle ned på, og det er vel derfor den kommer igjen, og igjen:-) bare koselig synes jeg da...
linita28. Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2007 ok..koselig å telle ned da. men det kan man jo også gjøre da man logger inn,da står det antall dager. men å telle ned for andre. men uansett. hvor mange svarer på dette vær dag?jeg hang med en stund men .... nå kansje jeg legger inn 1 gang i uka.men som sagt. smaken er som baken.. jeg bare lurte på om det var noen spess grunn. men altså ikke det..da gjør jeg som jeg pleier jeg:-)
Gjest Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Syns det er koselig å telle ned jeg! Det er jo som rampen sier at det er jo bare å overse tråden om man ikke vil telle ned.. Er da ikke noe å henge seg sånn opp i
plutseligbolle Skrevet 22. mars 2007 #6 Skrevet 22. mars 2007 Det er jo bra vi har noen tråder å henge oss opp i;)
@nita+Sebastian Skrevet 22. mars 2007 #7 Skrevet 22. mars 2007 Jeg synes også det er koselig å telle ned ) Synes ikke de innleggene skal stanse )
**My little Miss drama and I** Skrevet 22. mars 2007 #8 Skrevet 22. mars 2007 Synes å det er koselig å telle ned lamme de andre;) Man ser liksom fremgangen da;)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 22. mars 2007 #9 Skrevet 22. mars 2007 Det vil jo hver eneste dag være noen som passerer en milepæl... termin, fødeklar, høygravid osv... Syns disse trådene er hyggelige jeg. Er alltid noe av det første jeg ser etter når jeg logger meg på iallfall...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 22. mars 2007 #10 Skrevet 22. mars 2007 Jeg og! Er nesten det beste jeg gjør om morningen..hehe, neida ! men veldig koselig tråd syntes jeg! Så ser man også om d er noen som har ca like mange dager igjen som deg der. Og som en annen nevnte, det er en del milepæler ute å går!!! og da syntes i hvertfall jeg det var ganske stas og "dele" det med andre, so keep it up Nå har jeg så få dager igjen at jeg signerer HVER dag... Off er jo snart ferdig her inne Barnuteavmagen.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå